Wielka Brytania
Fascynujące i przyciągające turystów miejsce, stanowiące jeden z najbardziej wysuniętych na południe punktów kontynentu...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Jeśli szukasz żeglarskiej przygody na Oceanie Atlantyckim połączonej ze zwiedzaniem hiszpańskiej Lanzatore lub portugalskiej Madery, to ten rejs jest właśnie dla Ciebie!
Rejs rozpoczniemy na Gibralatrze, gdzie po zaprowiantowaniu i szkoleniu z obsługi jachtu rozpoczynamy naszą oceaniczną przygodę. Rejs zakończymy na Teneryfie, ale zanim tam dopłyniemy zatrzymamy się jeszcze na Lanzarote lub Maderze. Ponieważ rejs ma charakter szkoleniowy i większość czasu spędzimy na wodzie - zwiedzać będziemy tylko jedną z dwóch wspomianych wysp. Przed nami ponad tysiąc mil morskich do przepłynięcia. Będziemy pełnić wachty nawigacyjne jak i kambuzowe w przygotowywaniu posiłków. Jest to rejs polecany dla osób posiadających już podstawowe doświadczenie żeglarskie.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Dostęp do prądu 230V - Dostęp do prądu 230V na jachcie. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Telewizor - Dostęp do telewizora na pokładzie. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Radio na pokładzie - Radio na pokładzie. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
Jacht posiada cztery kabiny dwuosobowe oraz dwie łazienki z prysznicami. Trzy z czterech kabin są z podwójnymi kojami płaskimi, a jedna kabina ma dwie pojedyncze koje jedna nad drugą.W czasie rejsów skipper zajmuje dolną koję w lewej kabinie dziobowej. Podczas zorganizowanych rejsów pływamy w grupie 7 osób + skipper. Jacht jest zarejestrowany na 10 osób oraz posiada stosowne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa dla 10 osób (tratwa ratunkowa, kamizelki pneumatyczne). W związku z tym przy rezerwacji całego jachtu maksymalna grupa uczestników może liczyć nawet 9 osób (2 osoby śpią w mesie). W takiej sytuacji skipper także śpi w lewej dziobowej kabinie. Wszystkie kabiny są ogrzewane.
Pobyt w konkretnych portach uzależniony jest od prognozy pogody oraz decyzji skippera podjętej w porozumieniu z załogą. Zaokrętowanie 19 października 2019 od godz. 17:00 w Marina Alcaidesa,Gibraltar.
Rejs ma charakter szkoleniowy. Podczas rejsu nastawiamy się bardziej na doskonalenie umiejętności żeglarskich niż zwiedzanie atrakcji na lądzie (choć oczywiście bedzie taka możliwość).
To czego będziemy potrzebowali na rejsie zależy od tego gdzie płyniemy. Wybierając się na zaplanowaną trasę zabieramy:
Rejs odbędzie się na naszym nowym, komfortowym, dobrze wyposażonym jachcie Sun Odyssey 449. Jacht posiada 4 kabiny dwuosobowe oraz 2 łazienki z prysznicami. Dla wygody na jachcie żeglujemy w maksymalnie 7 osób plus skipper, dzięki czemu nikt nie śpi w mesie. Rano każdy może spokojnie wstać i wypić kawę przy stole w mesie, a wieczorem można do późna posiedzieć przy winie, kartach, czy też oglądając film.
Wyżywienie zapewniamy sobie samodzielnie i przeznaczamy na to zebraną w dniu zaokrętowania składkę burtową. Posiłki przygotowujemy na jachcie lub korzystamy z lokalnych restauracji. Skipper nie bierze udziało w składce burtowej i pozostaje na utrzymaniu załogi w czasie trwania rejsu.
Cena rejsu zawiera zakwaterowanie na jachcie, opiekę skippera, korzystanie ze sprzętu rekreacyjnego na jachcie, ubezpieczenie KL i NW, podstawowe szkolenie żeglarskie, końcowe sprzątanie, ponton z silnikiem, pościel i ręcznik. Na rejsie istnieje również skkładka burtowa. Zazwyczaj jest to około 130-150 euro za osobę na tydzień. Ze składki burowej pokrywamy opłaty związane z wyżywieniem, opłatami portowymi, paliwem do jachtu i pontonu. Składka jest zbierana na burcie, przed rozpoczęciem rejsu w zagranicznej walucie. Po zakończeniu imprezy kasa jachtowa jest rozliczana – wszystko, co nie zostanie wydane, podlega zwrotowi. Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu. Składka burtowa jest wliczona do łącznej ceny rejsu. Cena nie wlicza kosztów dojazdu i powrotu z rejsu, atrakcji dodatkowych oraz wydatków własnych.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł