Chorwacja
Hvar jest największym miastem położonym w północno-zachodniej części wyspy o tej samej nazwie. Miejscowość uznawana jest...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Poznaj profesjonalne techniki radzenia sobie z katamaranem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach, trudną załogą, ekstremalną pogodą, awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla zawodowych skipperów są codziennością. Zapraszamy na intensywny kurs żeglarski w Chorwacji. Szkolenia odbędą się w przyjaznej, luźnej atmosferze. Jest kurs dla osób chcących zdobyć dużą porcję wiedzy i nauczyć się jak być zawodowym skipperem.
W programie szkolenia poruszymy takie elementy jak:
- zagrożenia na rafach koralowych i sposoby pływania po miejscach, które nie są opisane w locji ani pokazane na mapach,
- tajne triki na unikanie problemów i maksymalizowanie korzyści,
- metody lądowania pontonem na plaży bez jego wywracania przez załamujące się fale przybojowe niezwiązane z wiatrem, pływy (m.in. Tajlandia, Seszele) i planowanie trasy oraz postojów z ich uwzględnieniem,
- fale pływowe, kotwiczenie i zwiedzanie wysp pływowych (jak robić to bezpiecznie przy zmieniających się w nocy kierunkach prądu, wiatru i wysokości pływu, zwłaszcza blisko skał i raf koralowych),
- bezpieczna eksploracja jaskiń i tuneli pływowych pontonami jachtowymi i wpław,
- niebezpieczne prądy podwodne,
- metody pływania po akwenach, na których nie można zakupić wody a katamaran nie ma odsalarki,
- komunikaty meteo,
- nietypowe zasady cumowania/kotwiczenia, zakupów wody i paliwa, tropikalni armatorzy i ich lokalne procedury, nietypowe check-iny itp. itd. Dodatkowo na rejsie poznasz profesjonalne techniki radzenia sobie z trudną załogą, ekstremalną pogodą, awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością.
Rejs odbędzie się katamaranem, typowej dużej jednostce (m.in. Lagoon 400, Lucia 40, Lagoon 380, itp.).
Przedstawiona trasa jest orientacyjna i może ulec zmianie w wyniku zmiany warunków pogodowych.
Aby wziąć udział w kursie wystarczy patent żeglarza jachtowego (lub podobny).
Po każdym rejsie wystawiamy dokumenty potwierdzające odbyty staż, uznawane przez Polski Związek Żeglarski i inne organizacje.
Podczas naszego rejsu kluczową rolę odgrywają warunki pogodowe. Należy zabrać ze sobą odzież odpowiednią zarówno podczas dni ciepłych, jak i tych chłodniejszych. Do wygodnego poruszania się po jachcie, należy zabrać ze sobą buty na miękkiej, białej podeszwie oraz buty do wody i pod prysznic a także sandały. Należy mieć na uwadze, że podłoże pod wodą jest najczęściej kamieniste i żwirowe. Ubrania na ciepłą pogodę powinny być jak najbardziej lekkie i przewiewne. Do naszego bagażu obowiązkowo należy także dołączyć krem z wysokim filtrem UV, okulary przeciwsłoneczne także z filtrem UV, ręcznik oraz nakrycie głowy. Konieczne jest także posiadanie odpowiednich dokumentów, czyli dowodu osobistego lub paszportu oraz Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), a także patentów i książeczek żeglarskich. Zabieramy też oczywiście telefon komórkowy, który powinien zawierać dane kontaktowe do najbliższych oraz mieć włączony roaming. Niedobrym pomysłem będzie spakowanie się w walizkę, która zajmuje na pokładzie zbyt dużo miejsca.
Rejs odbędzie się katamaranem, typowej dużej jednostce (m.in. Lagoon 400, Lucia 40, Lagoon 380, itp.).
Produkty żywieniowe zakupujemy ze składki burtowej zbieranej w dniu zaokrętowania. Kupujemy wyłącznie świeże i lokalne produkty. Nie przywozimy jedzenia z Polski.
Cena rejsu zawiera: miejsce na katamaranie, usługi skippera, silnik do pontonu jachtowego, pościel, koce i poduszki, pełne wyposażenie kuchenne i gaz. W łączną cenę rejsu wliczona jest również składka burtowa w której skład wchodzi: składka na wyżywienie, opłaty portowe i administracyjne, paliwo, transit log, sprzątanie jachtu po rejsie. Ubezpieczenie NNW i KL oraz atrakcje na lądzie nie są wliczone w cenę rejsu.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 1127 zł
od 820 zł