Polska - Rejs wilka morskiego

Trasa:
Górki Zachodnie
Ikona
Hel
Ikona
Kłajpeda
Ikona
Górki Zachodnie
Typ rejsu:
IkonaDlawilka morskiego
Ikona
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Średnia ocena:Znakomita 4,9

Bardzo przyjemna atmosfera, odwiedziliśmy urokliwe zakątki Chorwacji. Profesjonalizm i duże doświadczenie Kapitana pozwoliły zdobyć nową wiedzę i przeżyć wspaniałe wakacje.

Karolina R.
Data dodania: 07/19/2016

Rejs do Grecji zaliczamy do bardzo udanych. Spędziliśmy wspaniałe wakacje, które z pewnością na długo pozostaną w pamięci. Warunki podczas rejsu były jak najbardziej zgodne z opisem. Jacht jest bardzo...

P. Kaczmarska
Data dodania: 12/05/2017

Pogoda dopisała, załoga również. Z jachtem wszystko w porządku - był w pełni sprawny i komfortowy. Opiekę i podejście skippera oceniam wzorowo. Był bardzo pomocny, plan rejsu ułożył z nami, wiedział sporo...

S. Ślosarczyk
Data dodania: 12/18/2017

Jak Pani wie byłem na rejsie dwa tygodnie i świetnie mi sie udało zwiedzić wiele portów bez powtarzania tej samej trasy. Miałem szczęście ,pogoda dopisała. Kapitan świetny z dużymi kompetencjami fachowymi...

R. Knopp
Data dodania: 06/27/2017

Jacht zadbany, przepływy przemyślane i bezpieczne, stały, dobry kontakt przed rejsem. Widoczne zaangażowanie w tworzenie doskonałych warunków spędzania wakacji sprzyja atmosferze wspólnoty i zachęca do...

Agnieszka D.
Data dodania: 07/11/2016

Jest mi bardzo miło że zostałem poproszony o opinię po rejsie w Grecji. Zacznę od kapitana Wiktor Kostrzewa moim skromnym zdaniem jest to osoba na odpowiednim miejscu, same plusy i zabrakło by mi słów...

Robert Rybak
Data dodania: 10/13/2017

Organizacja bardzo dobra. W zaistnialej sytuacji kryzysowej, postawa firmy wzorowa. Skipper Wojtek zawsze uśmiechnięty poprowadzil super rejs po Chorwacji. Dziękujemy⛵

Ewa S.
Data dodania: 10/10/2016

Bardzo profesjonalne podejście do organizacji i bezpieczeństwa, doświadczenie na morzu i fantastyczna atmosfera - zdecydowanie polecam!

Paula R.
Data dodania: 07/13/2015

Chorwacja 2014. Było extra więc będzie Chorwacja 2016.

Zbigniew W.
Data dodania: 04/20/2016

Super rejs, wspaniałe wspomnienia.Polecam

Ela G.
Data dodania: 02/22/2017

Super organizacja rejsu. Świetny skipper. I przesympatyczni właściciele, których miałam okazję poznać :)

Magdalena S.
Data dodania: 10/20/2015
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Ikona
Sprawdzony organizator
Ikona
Skiper polskojęzyczny
Ikona
Kompleksowa oferta
Ikona
Elastyczne zasady anulowania

Andrzejkowy rejs z cyklu „niedźwiedzie mięso” 3 dni S/y Bara - Bara


Ważne: Kapitan nazywany skipperem 😉 oraz nocleg na jachcie są w cenie każdego rejsu.

Rejs z cyklu „niedźwiedzie mięso” to trudna, morska wyprawa dla prawdziwych żeglarzy. Tutaj zmagamy się z ciężkimi warunkami atmosferycznymi, zimnym wiatrem, ziąbem i niełatwymi do przezwyciężenia falami. Proponujemy więc prawdziwą żeglugę w stylu wilka morskiego, która będzie autentycznym zmierzeniem się z wielkim żywiołem i trudami żeglarskiej pasji.

Skupiamy się na samej wyprawie. Pracujemy nad sobą i własnymi umiejętnościami. Kształtujemy i hartujemy charakter. Poznajemy lepiej siebie i swój organizm. Sprawdzamy reakcje swojego ciała na zimno i przechył. Nie żeglujemy rekreacyjnie, ale codziennie zmagamy się z niełatwymi warunkami, które panują o tej porze na Morzu Bałtyckim.

Tworzymy załogę, która ma odzwierciedlać atmosferę klasycznych wartości żeglarskich, a to oznacza, że pracujemy razem, wspólnie wychodzimy pod maszt i na bukszpryt oraz obstawiamy stanowiska manewrowe. Łączy nas żeglarska pasja, chęć przeżycia niezapomnianej przygody na morzu i zmierzenia się z własnymi słabościami oraz wymagającym żywiołem.

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Wyrabiamy w sobie odpowiednie zachowania na jachcie zwłaszcza w warunkach trudnych. Wyprawa żeglarska z cyklu „niedźwiedzie mięso” to dobra okazja zwłaszcza dla tych, którzy planują szkolenie na kapitana, czy skippera, jednak brakuje im doświadczenia w żeglowaniu po akwenach w niełatwych warunkach atmosferycznych. Nauczymy się wielu rzeczy, np. sterowania na fali.

Kierujemy swój rejs do osób, które mają już żeglarskie doświadczenie, są przygotowane na wyzwania morskie, chcą przeżyć autentyczną przygodę na morzu i poczuć atmosferę prawdziwej żeglugi z wszelkimi jej trudnościami oraz wyzwaniami i niesprzyjającymi warunkami.

Nie zabraknie oczywiście dodatkowych atrakcji. Jest to rejs andrzejkowy, co oznacza, że po dotarciu do portu uczcimy andrzejkową tradycję w należyty sposób, a na naszych Andrzejów będzie czekać interesująca niespodzianka!

Żeglujemy pod opieką i przewodnictwem doświadczonego i wykwalifikowanego kapitana na wygodnym, pełnomorskim jachcie. Załoganci mają dostęp do ogrzewania i ciepłej wody. Naszym jachtem można żeglować po wszystkich morzach i oceanach w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej Polskiego Związku Żeglarskiego.

Jeżeli masz już za sobą żeglarskie szlify, ale nie masz jeszcze doświadczenia żeglugi w warunkach trudnych lub chcesz się sprawdzić, zmierzyć z morskimi przeciwnościami i przeżyć prawdziwą przygodę na Bałtyku, zarezerwuj miejsce na naszym pokładzie!

Czytaj wiecej...
Plan rejsu
Mapa rejsu
Uaktywnij
Program
Jacht
Organizator
Opis szczegółów rejsu
1 dzień
29/11/2018
Temperatura [°C]
2 /9
Wypłynięcie
-
Przypłynięcie
-
Postój jachtu
Górki Zachodn…

Górki Zachodnie

Górki Zachodnie to przystań jachtowa będąca częścią Gdańska, która ma bezpośrednie połączenie z centrum linią autobusu komunikacji miejskiej. Z założenia Górki Zachodnie mają być centrum polskiego żeglarstwa morskiego i największym w Polsce...

Atrakcje

2 dzień
30/11/2018
Temperatura [°C]
2 /9
Wypłynięcie
10:00
Przypłynięcie
14:00
Postój jachtu
Hel

Hel

Hel to jedno z najbardziej nietypowych miast w Polsce. Znajduje się na cyplu Mierzei Helskiej, co oznacza, że z prawie każdej strony miasto otacza Morze Bałtyckie. Tak malownicze położenie w znacznym stopniu przyczyniło się do wzrostu popularności...

Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Icon

Atrakcje

3 dzień
01/12/2018
Temperatura [°C]
0 /6
Wypłynięcie
-
Przypłynięcie
-
Postój jachtu
Kłajpeda

Kłajpeda

Kłajpeda to największe miasto portowe na Litwie, które może być doskonałą bazą wypadową do wyprawy na Mierzeję Kurońską i świetnym punktem żeglarskiego rejsu. Miejscowość od lat już przyciąga turystów i żeglarzy nie tylko swoimi krajobrazem...

Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Icon

Atrakcje

S/y Bara - Bara: (rocznik 2004)

Parametry
  • Długość: -ft / 0m
  • Szerokość: -ft / 0m
  • Wodnica: -ft / 0m
  • Ożaglownie: 0m2
  • Wyporność: 0 tony
  • Balast: 0 tony
  • Silnik: -
  • Produkcja od: -
  • Produkcja do: -
  • Projektant: -
  • Producent: S/y Bara - Bara
Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Opis

S/y Bara - Bara to oceaniczny, stalowy jacht typu Bruceo ASL z 2004 roku, zarejestrowany pod numerem POL 9669. Bara - Bara ma nieco ponad 15 metrów długości i na swoim pokładzie może pomieścić aż 12 załogantów.
Jachty Bruceo, projektowane przez Juliusza Strawińskiego oraz Bruce'a Robertsa są cenione za ich wysoką dzielność w trudnych warunkach. Jacht posiada Orzeczenie o Zdolności Żeglugowej PZŻ obowiązujące w „Rejonie 4”- czyli żegludze oceanicznej, przy sile wiatru bez ograniczeń, fali bez ograniczeń.
Parametry hydrodynamiczne kadłuba jak: położenie środka wyporu, wzdłużny rozkład wyporności, kąt wejścia wodnicy konstrukcyjnej ustalono z założeniem, że jacht będzie optymalny hydrodynamicznie w warunkach silnych wiatrów. Wysoka wolna burta i wyraźnie pełnotiwe nawisy w połączeniu ze skupieniem mas w pobliżu środka ciężkości jachtu, zagwarantować mają suchą i szybką żeglugę na fali.

Wyposażenie s/y Bara - Bara i parametry techniczne:

DANE TECHNICZNE:
Długość: 15 m 
Szerokość: 4,04 m
Zanurzenie: 2,35 m 
Waga: 18 t
Wysokość masztów: grot 15 m, bezan 11 m, 
Gatunek stali: stal EH36 kadłubowa, grubość blachy: 4-12 mm 
Powierzchnia ożaglowania: 80 m²
Współczynnik balastowy R = 0,298 
Zbiorniki na wodę: 800 l., na paliwo 550 l

WYPOSAŻENIE RATOWNICZE
Tratwa ratunkowa SOLAS B - PACK
Radiopława EPIRB z GPS
PLB dla kapitanów s/y Bara Bara
Komplet pirotechniki na akweny pełnomorskie i oceaniczne
Kamizelki ratunkowe SOLAS
Asekuracyjne pasy pneumatyczne
3* Gaśnica ABC + koc + toporek

SILNIK i STER:
Silnik Krab 60 KM, prędkość: marszowa: 6 węzłów; maks. 8 węzłów
Ster: hydrauliczny układ sterowania
Przekładnia: Przekładnia mechaniczna, ślimakowa w oleju, zamocowana bezpośrednio na przedłużeniu trzonu sterowego

NAWIGACJA 
Transponder AIS Raymarine A650
Ploter map Raymarine A77, mapy navionics gold
Laptop z C-mapami + papier
Sekstant, radiostacja VHF z DSC Simrad RD 68
Ręczna VHF, Midland Pacific
Sonar SeaScout Forward Horizontally Underwater Radar
Navtex

POKŁAD 
Winda kotwiczna elektryczna. 1200 W. Łańcuch 10. 100 m.
Ponton parsuna - nowy na 5 osób + silnik 2suw Mariner 3,5 KM

ŻAGLE:
Wszystkie żagle jachtu posiadają możliwość rolowania. Oprócz nich na wyposażeniu znajdują się klasyczne sztaksle, zapinane na odrębnym sztagu.

Hotel: Jacht, w swoim przytulnym wnętrzu posiada 12 koi z fartuchami sztormowymi, które zapewniają bezpieczeństwo podczas płynięcia w trudniejszych warunkach.Z możliwością redukcji do 10, lub do 8 (koje składane). Na jachcie znajduje się kingston, z możliwością korzystania z prysznica. Przestronny kambuz z lodówką i zamrażalką, 2-palnikową kuchenką i piekarnikiem, mocowaną na kardanie.
Ogrzewanie WEBASTO, ciepła woda
2 zejściówki i dwa kokpity (nawigacyjny i hotelowy). 
Ponadto zapewniamy poduszki z poszewkami, prześcieradła i koce.

Szkoła Navigare Yacht Club powstała z pasji do żeglowania i nauczania. Naszą misją od 2011 jest prowadzenie rejsów morskich tak, aby dzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem oraz szkolenie żeglarskie zgodne z Systemem Szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego.

Nie prowadzimy szkoleń masowych i rejsów czysto turystycznych, nie gwarantujemy patentu każdemu, kto zapisze się na kurs. Na rejsach i szkoleniach uczymy żeglarstwa klasycznego - zgodnego z etykietą jachtową, z zachowaniem pokory dla żywiołów wiatru i wody, z pełną wiarą, że szkolenie żeglarskie ma wydobyć z Was nie tylko dobrą technikę manewrowania jachtem, ale również odpowiednie do dowodzenia załogą cechy charakteru.

"Navigare necesse est, vivere non est necesse" - słowa te wypowiedział Pompejusz Wielki do kapitana, który nie chciał wypełnić swojego obowiązku nawigatora i wypłynąć na morze. Ta starożytna sentencja tłumaczona na język polski brzmi: "Żeglowanie jest koniecznością, życie nie jest koniecznością." Powyższa maksyma daje świadectwo o tym, że żeglarstwo jest dyscypliną uprawianą nie od dzisiaj. Wielowiekowa tradycja marynistyczna przekazywana była z pokolenia na pokolenie przez kolejnych kapitanów - nawigatorów. Pewien ułamek tej wiedzy dotarł również do nas.

Dobry żeglarz to nie tylko żeglarz doskonale wyszkolony technicznie, ale żeglarz świadomy wartości kultury żeglarskiej, żeglarz pokorny, bo świadomy potęgi wzburzonego morza, w końcu żeglarz otwarty na nowych ludzi, doświadczenia, wyzwania, bo żeglarstwo to także praca nad własnymi słabościami oraz hartowanie charakteru. Szkolimy i prowadzimy rejsy w oparciu o proste, sprawdzone zasady.

Co zabrać?

Podczas rejsu kluczową rolę odgrywają warunki pogodowe. Należy zabrać ze sobą odzież odpowiednią podczas zimnych i chłodnych dni. Konieczne jest spakowanie swetra lub polaru i ciepłej bluzy oraz długich spodni. Niezbędna będzie też kurtka przeciwdeszczowa lub sztormiak i spodnie przeciwdeszczowe. Zabieramy ze sobą kalosze, buty trekkingowe, zimową czapkę, rękawiczki, bieliznę termiczną i osobistą, a także dres, ręcznik, klapki pod prysznic i przybory toaletowe. Poza tym, pakujemy to, co uprzyjemni naszą żeglugę i wiąże się z preferowanym sposobem spędzania czasu. Pasjonaci fotografii i osoby robiące zdjęcia powinny pamiętać o aparacie. Dobrą decyzją będzie wzięcie latarki, śpiwora, kubka termicznego i termosu oraz apteczki i obcej waluty. Konieczne jest także posiadanie odpowiednich dokumentów, czyli dowodu osobistego lub pasportu oraz Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), a także patentów i książeczek żeglarskich i indywidualne ubezpieczenie KL i NNW. Niedobrym pomysłem będzie spakowanie się w walizkę, która zajmuje na pokładzie zbyt dużo miejsca. Zabieramy też oczywiście telefon komórkowy, który powinien zawierać dane kontaktowe do najbliższych oraz mieć włączony roaming.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Nasze zakwaterowanie to dwuosobowe kajuty. Żeglujemy wygodnym, dobrze wyposażonym, ogrzewanym jachtem pełnomorskim z dostępem do ciepłej wody. Zaopatrujemy się na miejscu. Przygotowujemy także posiłki na pokładzie lub stołujemy się w restauracjach.

Koszty

Składamy się na kasę jachtową, z której pokrywamy wydatki związane z paliwem, opłatami portowymi i prowiantem. Składka wynosi 150 zł od osoby. Do kosztów należy także wliczyć opłatę obowiązkowego ubezpieczenia KL i NNW w wysokości ok. 50 zł od osoby.

Zasady panujące na rejsie

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy na niełatwym akwenie, co oznacza, że czeka nas wymagająca żegluga w trudnych warunkach. Pracujemy w grupie, pełnimy wachty i pozostajemy pod opieką kapitana. Mierzymy się z wymagającym żywiołem morskim, dlatego polegamy na sobie i wyrabiamy w sobie odpowiednie żeglarskie umiejętności oraz zachowania na jachcie. Trasa rejsu jest uzależniona od warunków atmosferycznych. Nasza wyprawa jest przeznaczona dla osób, które posiadają żeglarskie doświadczenie.

Cena zawiera:
  • Pobyt i zakwaterowanie na jachcie podczas rejsu. Jacht jest do dyspozycji załogi przez cały okres rejsu.
  • Ubezpieczenia NNW i KL. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia. Obejmujące między innymi wydatki przeznaczone na świadczenia medyczne podczas wyjazdu turystycznego. Ubezpieczenia zapewnia organizator.
    Obszar roboczy 12 kopia
  • Pełną opiekę skippera oraz sprzątanie jachtu po rejsie. Cena zawiera obie usługi.
  • Opłaty portowe oraz inne opłaty związane z użytkowaniem jachtu. Cena zawiera wszystkie opłaty portowe. Są one pobierane ze wspólnej kasy jachtu.
  • Podatek VAT. Jest standardowo naliczany według regulacji prawnych.
  • Wyżywienie na jachcie. Wyżywienie na jachcie. Posiłki są finansowane z kasy na składkę jachtową - około 150 euro/os. Załoga stołuje się w lokalach gastronomicznych lub przygotowuje sama posiłki na jachcie.
  • Opłata klimatyczna. Miejscowa opłata związana z pobytem w miejscowościach turystycznych.
  • Paliwo do jachtu. Opłaty związane z zaopatrzeniem jachtu w paliwo pobierane są ze składki jachtowej.
Suma:
1050
IkonaNa rejsie może być zbierana składa burtowa. Zazwyczaj około 80-150 EUR. Sprawdź w opisie rejsu.
..lub zadaj pytanie
Podobne oferty
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Move it!
Martynika - St. Lucia - Canouan - M...
Typ: Rejs sylwestrowy
/
Jacht: Lagoon 39
osoba już od
5324 zł

od b/d zł

  • 29/12 - 09/01/19
    7/7
    6655 złod5324
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Move it!
Martynika - St. Lucia - Canouan - M...
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Lagoon 42
osoba już od
5016 zł

od b/d zł

  • 06/02 - 16/02/19
    7/7
    6270 złod5016
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Kreta - Heraklion - Zakynthos
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
2159 zł

od 682 zł

  • 10/03 - 16/03/19
    6/6
    2699 złod2159
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Brindisi - Budva - Biograd
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
2159 zł

od 1499 zł

  • 24/03 - 30/03/19
    6/6
    2699 złod2159
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Ateny - Cyklady - Santorini
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
1659 zł

od 828 zł

  • 18/11 - 24/11/18
    4/6
    2074 złod1659
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Rodos - Kas - Finike - Kemer - Anta...
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
1659 zł

od 489 zł

  • 02/12 - 08/12/18
    5/6
    2074 złod1659

Dlaczego warto wybrać Rejsomat.pl?

korzyści największa baza ofert
Najlepsza baza ofert
korzyści tylko sprawdzeni organizatorzy
Tylko sprawdzeni organizatorzy
Każdy rejs może zostać anulowany za pełnym zwrotem w ciągu 24 godzin od chwili zakupu. Sprawdź zasady anulowania.
Elastyczne zasady anulowania
korzyści najniższa cena
Najniższa cena
korzyści kompleksowa oferta
Kompleksowa oferta
korzyści profesjonalny skipper
Profesjonalny skiper
31Ofert rejsów
4 260Mil morskich w ofercie
2 391Połączeń lotniczych
405Atrakcji turystycznych
227Wolnych koi