Hiszpania
Ceuta to hiszpańskie miasto znajdujące się na granicy światów – europejskiego i afrykańskiego. Miejscowość stanowi tzw....
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Rejs na początek weekendu majowego.
Rejs rozpoczniemy w marinie nieopodal Malagi, pożeglujemy wzdłuż wybrzeża Andaluzji aby odwiedzić niedocenianą turystycznie miejscowość. Trochę zapomniana i przytłoczona pobliskimi miejscowościami Marbella i Malaga, Estepona jest perełką tej części hiszpańskiego wybrzeża. Dalej na trasie mamy Gibraltar, jacht zacumujemy w marinie La Linea, po stronie hiszpańskiej. Na piechotę przejdziemy na brytyjską stronę aby udać się na zwiedzanie.
Dalej do Ceuty, przepłyniemy w poprzek Cieśninę Gibraltarską w jej najwęższym miejscu, ruch tutaj spory więc będziemy mieli do czynienia z wymagającym zadaniem. Ceuta jest niewielką hiszpańską enklawą po afrykańskiej stronie cieśniny. Aby stąd wybrać się na wycieczkę do Maroka niezbędny jest paszport! Wracając do Malagi zatrzymamy się w Marbelli, by nieco odpocząć przed końcem rejsu.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Radio na pokładzie - Radio na pokładzie. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
Jacht Bavaria 46 z 2014 roku składający się z 4 dwuosobowych kabin i messie może łącznie zakwaterować na swoim pokładzie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka zapewni nam sporo komfortu podczas naszego rejsu.
Pokład: teakowy kokpit, stół w kokpicie, platforma kąpielowa, szprycbuda, elektryczna winda kotwiczna
Wnętrze: ogrzewanie WEBASTO, rozkładany stół w messie, wyposażenie kambuza, 2 lodówki, kuchenka gazowa, piekarnik, radio CD+MP3
Wyposażenie nawigacyjne: plotter map GPS Garmin, AIS klasy B, radar, kompas, Log, echosonda, wiatromierz, autopilot, ster strumieniowy
Bezpieczeństwo: tratwa ratunkowa 10 os., EPIRB z GPS, SART, NAVTEX, kamizelki pneumatyczne, zapasowy rumpel, ponton + silnik zaburtowy
Trasa rejsu może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych lub decyzji kapitana. Pamiętajcie, że to morze dyktuje warunki gdzie i kiedy możemy płynąć. W planie trasy mamy do zrobienia 140 mil morskich podczas tego rejsu. Resztę czasu przeznaczymy na zwiedzanie i odpoczynek w pieknych okolicach.
Zaplanowana trasa : Malaga (Marina Benalmadena) - Estepona - Gibraltar - Ceuta - Marbella - Malaga.
Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, na tym rejsie zyskasz doświadczenie morskie. Na koniec rejsu otrzymasz opinię honorowaną przez Polski Związek Żeglarski.
Na rejsie poza standardowym bagażem jaki zabieramy ze sobą na urlop, odpowiednią odzieżą i tym co uprzyjemni naszą żeglugę, warto pamietać o kilku niezbędnych pozycjach o których to lepiej nie zapomieć. Przede wszystkim zabieramy ze sobą niezbędne dokumenty, takie jak dowód osobisty, paszport, kartę płatniczą oraz zakupione bilety. Przed rejsem należy się również ubezpieczyć na czas żeglugi, a na rejs zabrać stosowne ubezpieczenie czy kartę EKUZ. Należy również pamietać o spakowaniu telefonu z ładowarką jak i leków jeśl stosujemy coś na stałe. Spakuj się w miękką torbę lub plecak bez stelaża - walizki nie są dobrym pomysłem na jachcie. W przypadku braku pościeli na pokładzie nalezy również spakować ze sobą śpiwór.
Płyniemy jachtem Bavaria 46 z 2014 roku mieszczącym w 4 kabinach i messie łącznie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka oprócz bardzo dobrych właściwości nautycznych, zapewni nam sporo komfortu podczas naszego rejsu. Podczas rejsu uczestnicy mogą spać w mesie, a cena takiego miejsca jest zawsze niższa od ceny w koi. Kapitan jachtu śpi w kajucie. Na jachcie nie ma pościeli, prosimy o zabranie śpiworów.
Produkty żywieniowe zakupujemy ze składki burtowej którą zbieramy w dniu zaokrętowania. Posiłki przygotowujemy na jachcie, lub też korzystamy z lokalnych restauracji. Forma wyżywienia jest kwestią do ustalenia z całą załogą.
Łączna cena rejsu składa się z ceny samego rejsu oraz składki burtowej. Kasa jachtowa zbierana jest przy zaokrętowaniu na jachcie i wynosi 120 euro za osobę. Za zebrane środki kupujemy jedzenie, opłacamy porty, kupujemy paliwo. Kapitan jachtu jest zwolniony z wpłaty do kasy jachtowej. Niewykorzystana kasa jachtowa podlega rozliczeniu wśród załogi.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł