Hiszpania
La Gomera to prawie najmniejsza wyspa hiszpańskiego archipelagu Wysp Kanaryjskich stanowiąca popularny punkt na trasie ż...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Płyniemy w poszukiwaniu wiecznej wiosny, startujemy z Teneryfy, popłyniemy na wiecznie zieloną Maderę, po czym chcemy zobaczyć również Porto Santo, wysepkę położoną około 20 Mm na wschód od Madery. Po eksploracji archipelagu Madery wrócimy na Kanary. Czekają nas 2 "przeloty" oceaniczne (Teneryfa - Madera, Porto Santo - La Palma), porty pływowe, wszystko czego prawdziwy żeglarz potrzebuje. MEGA widoki, wulkaniczne wyspy i piękny, nieokiełznany ocean.
Na tym rejsie spędzisz sporo czasu na jachcie, żeglując. Wdrożysz się w system wachtowy i zaczniesz żyć po żeglarsku. Żegluga w kierunku Madery zajmie przynajmniej 2 doby, powrót na Kanary podobnie, co doda minimum 100 godzin na wodach pływowych do Twojego stażu.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Radio na pokładzie - Radio na pokładzie. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
Jacht Bavaria 46 z 2014 roku składający się z 4 dwuosobowych kabin i messie może łącznie zakwaterować na swoim pokładzie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka zapewni nam sporo komfortu podczas naszego rejsu.
Pokład: teakowy kokpit, stół w kokpicie, platforma kąpielowa, szprycbuda, elektryczna winda kotwiczna
Wnętrze: ogrzewanie WEBASTO, rozkładany stół w messie, wyposażenie kambuza, 2 lodówki, kuchenka gazowa, piekarnik, radio CD+MP3
Wyposażenie nawigacyjne: plotter map GPS Garmin, AIS klasy B, radar, kompas, Log, echosonda, wiatromierz, autopilot, ster strumieniowy
Bezpieczeństwo: tratwa ratunkowa 10 os., EPIRB z GPS, SART, NAVTEX, kamizelki pneumatyczne, zapasowy rumpel, ponton + silnik zaburtowy
Trasa rejsu może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych lub decyzji kapitana. Pamiętajcie, że to morze dyktuje warunki gdzie i kiedy możemy płynąć. W planie trasy mamy do zrobienia 705 mil morskich podczas tego rejsu. Resztę czasu przeznaczymy na zwiedzanie i odpoczynek w pieknych okolicach.
Zaplanowana trasa : TENERYFA - MADERA - PORTO SANTO - LA PALMA - LA GOMERA - TENERYFA (San Miguel)
Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, na tym rejsie zyskasz doświadczenie morskie. Na koniec rejsu otrzymasz opinię honorowaną przez Polski Związek Żeglarski.
Na rejsie poza standardowym bagażem jaki zabieramy ze sobą na urlop, odpowiednią odzieżą i tym co uprzyjemni naszą żeglugę, warto pamietać o kilku niezbędnych pozycjach. Przede wszystkim zabieramy ze sobą dokumenty, takie jak dowód osobisty, paszport, kartę płatniczą oraz zakupione bilety. Przed rejsem należy się również ubezpieczyć na czas żeglugi, a na rejs zabrać stosowne ubezpieczenie czy kartę EKUZ. Należy również pamietać o spakowaniu telefonu z ładowarką jak i leków jeśl stosujemy coś na stałe. Spakuj się w miękką torbę lub plecak bez stelaża - walizki nie są dobrym pomysłem na jachcie. Na jachcie nie ma pościeli, prosimy o zabranie śpiworów.
Płyniemy jachtem Bavaria 46 z 2014 roku mieszczącym w 4 kabinach i messie łącznie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka oprócz bardzo dobrych właściwości nautycznych, zapewni nam komfort podczas naszego rejsu. Kapitan jachtu śpi w kajucie.
Produkty żywieniowe zakupujemy ze składki burtowej którą zbieramy w dniu zaokrętowania. Posiłki przygotowujemy na jachcie, lub też korzystamy z lokalnych restauracji. Forma wyżywienia jest kwestią do ustalenia z całą załogą.
Łączna cena rejsu składa się z ceny samego rejsu oraz składki burtowej. Kasa jachtowa zbierana jest przy zaokrętowaniu na jachcie i wynosi 150 euro za osobę. Za zebrane środki kupujemy jedzenie, opłacamy porty, kupujemy paliwo. Kapitan jachtu jest zwolniony z wpłaty do kasy jachtowej. Niewykorzystana kasa jachtowa podlega rozliczeniu wśród załogi.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł