Hiszpania
La Gomera to prawie najmniejsza wyspa hiszpańskiego archipelagu Wysp Kanaryjskich stanowiąca popularny punkt na trasie ż...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Płyniemy w poszukiwaniu wiecznej wiosny, startujemy z Teneryfy, popłyniemy na wiecznie zieloną Maderę, po czym chcemy zobaczyć również Porto Santo, wysepkę położoną około 20 Mm na wschód od Madery. Po eksploracji archipelagu Madery wrócimy na Kanary. Czekają nas 2 "przeloty" oceaniczne (Teneryfa - Madera, Porto Santo - La Palma), porty pływowe, wszystko czego prawdziwy żeglarz potrzebuje. MEGA widoki, wulkaniczne wyspy i piękny, nieokiełznany ocean.
Na tym rejsie spędzisz sporo czasu na jachcie, żeglując. Wdrożysz się w system wachtowy i zaczniesz żyć po żeglarsku. Żegluga w kierunku Madery zajmie przynajmniej 2 doby, powrót na Kanary podobnie, co doda minimum 100 godzin na wodach pływowych do Twojego stażu.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Radio na pokładzie - Radio na pokładzie. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
Jacht Bavaria 46 z 2014 roku składający się z 4 dwuosobowych kabin i messie może łącznie zakwaterować na swoim pokładzie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka zapewni nam sporo komfortu podczas naszego rejsu.
Pokład: teakowy kokpit, stół w kokpicie, platforma kąpielowa, szprycbuda, elektryczna winda kotwiczna
Wnętrze: ogrzewanie WEBASTO, rozkładany stół w messie, wyposażenie kambuza, 2 lodówki, kuchenka gazowa, piekarnik, radio CD+MP3
Wyposażenie nawigacyjne: plotter map GPS Garmin, AIS klasy B, radar, kompas, Log, echosonda, wiatromierz, autopilot, ster strumieniowy
Bezpieczeństwo: tratwa ratunkowa 10 os., EPIRB z GPS, SART, NAVTEX, kamizelki pneumatyczne, zapasowy rumpel, ponton + silnik zaburtowy
Trasa rejsu może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych lub decyzji kapitana. Pamiętajcie, że to morze dyktuje warunki gdzie i kiedy możemy płynąć. W planie trasy mamy do zrobienia 705 mil morskich podczas tego rejsu. Resztę czasu przeznaczymy na zwiedzanie i odpoczynek w pieknych okolicach.
Zaplanowana trasa : TENERYFA - MADERA - PORTO SANTO - LA PALMA - LA GOMERA - TENERYFA (San Miguel)
Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, na tym rejsie zyskasz doświadczenie morskie. Na koniec rejsu otrzymasz opinię honorowaną przez Polski Związek Żeglarski.
Na rejsie poza standardowym bagażem jaki zabieramy ze sobą na urlop, odpowiednią odzieżą i tym co uprzyjemni naszą żeglugę, warto pamietać o kilku niezbędnych pozycjach. Przede wszystkim zabieramy ze sobą dokumenty, takie jak dowód osobisty, paszport, kartę płatniczą oraz zakupione bilety. Przed rejsem należy się również ubezpieczyć na czas żeglugi, a na rejs zabrać stosowne ubezpieczenie czy kartę EKUZ. Należy również pamietać o spakowaniu telefonu z ładowarką jak i leków jeśl stosujemy coś na stałe. Spakuj się w miękką torbę lub plecak bez stelaża - walizki nie są dobrym pomysłem na jachcie. Na jachcie nie ma pościeli, prosimy o zabranie śpiworów.
Płyniemy jachtem Bavaria 46 z 2014 roku mieszczącym w 4 kabinach i messie łącznie 10 osób. Ta szybka i zwinna jednostka oprócz bardzo dobrych właściwości nautycznych, zapewni nam komfort podczas naszego rejsu. Kapitan jachtu śpi w kajucie.
Produkty żywieniowe zakupujemy ze składki burtowej którą zbieramy w dniu zaokrętowania. Posiłki przygotowujemy na jachcie, lub też korzystamy z lokalnych restauracji. Forma wyżywienia jest kwestią do ustalenia z całą załogą.
Łączna cena rejsu składa się z ceny samego rejsu oraz składki burtowej. Kasa jachtowa zbierana jest przy zaokrętowaniu na jachcie i wynosi 150 euro za osobę. Za zebrane środki kupujemy jedzenie, opłacamy porty, kupujemy paliwo. Kapitan jachtu jest zwolniony z wpłaty do kasy jachtowej. Niewykorzystana kasa jachtowa podlega rozliczeniu wśród załogi.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.