Hiszpania
Gran Canaria to jedna z najpopularniejszych destynacji wakacyjnych w Hiszpanii. Trudno się temu dziwić, jeżeli weźmiemy...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Na koniec zimy zapraszamy na rejsy na pokładzie luksusowego katamaranu, którym to zwiedzimy archipelag Wysp Kanaryjskich. Ciepły wiatr, słońce i oceaniczna fala zadowolą wszystkich spragnionych morskiej przygody. Oprócz żeglarskich emocji każdy znajdzie coś dla siebie na lądzie. Przepiękne wulkaniczne krajobrazy, strome skaliste klify i ciepły ocean to tylko część atrakcji jakie oferują kanary. Doskonałe owoce morza, wino i długi ciepłe wieczory w portach to wszystko co czeka na żeglarzy którzy odwiedzą ten malowniczy zakątek na Atlantyku.
Podczas rejsu zobaczysz klify Los Gigantes, skalne organy na Gomerze i najwyższy szczyt Hiszpanii – wulkan El Teide na Teneryfie. Wieczorem spróbujemy najlepszych ośmiornic i wyjątkowego wina z Lanzarote, które chętnie zarekomendujemy. W czasie rejsu postaramy się odwiedzić 2-3 wyspy, a jeśli pogoda w połączeniu z chęciami i umiejętnościami załogi pozwoli to odwiedzimy sporo portów. Rejsy są przeznaczone dla wszystkich osób. Umiejętności żeglarskie nie są wymagane, ale wcześniejsze doświadczenie żeglarskie i morskie jest zalecane. Rejsy odbywają się często w silnych wiatrach i przy dużej fali, więc należy być świadomym tej specyfiki żeglowania po Kanarach. Rejs odbywa się na katamaranie, więc bujanie nie jest dużym problemem.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Telewizor - Dostęp do telewizora na pokładzie. • Klimatyzacja - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Generator prądu - Generator prądu na pokładzie. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
grot i fok (grot z listwami i lazy jackiem, fok rolowany), 4 kabestany (1 elektryczny), dotykowy chartplotter w kokpicie, radar, radio VHF z DSC, navtex, AIS, autopilot, tratwa ratunkowa, kamizelki ratunkowe, EPIRB i wiele innych.
ogrzewanie, klimatyzacja, generator, odsalarka, inwerter (230V), 2 lodówki z małą zamrażarką, kuchenka z piekarnikiem, nagłośnienie w mesie i w kokpicie, telewizor w mesie, ponton z silnikiem, ekspres do kawy, pościel i wiele innych.
Podczas rejsu planujemy odwiedzić trzy wyspy należące do archipelagu. Odwiedziny w konkretnych portach zależą od prognoz pogody oraz decyzji skippera podjętej w porozumieniu z załogą. Przy odpowiednich warunkach pogodowych możliwość odwiedzenia El Hierro lub Fuertaventury.
Rejs ma charakter turystyczno - żeglarski. Nie trzeba posiadać żadnego doświadczenia ani umiejętności żeglarskich. Kapitan rejsu wyjaśni oraz nauczy załogantów wszystkiego co jest niezbędne, aby bezpiecznie i z przyjemnością spędzić czas pod żaglami.
To czego będziemy potrzebowali na rejsie zależy od tego gdzie płyniemy. Wybierając się na zaplanowaną trasę zabieramy:
Rejs odbędzie się na naszym nowym, komfortowym, dobrze wyposażonym katamaranie Lagoon 450. O katamaranie można przeczytać w zakładce jacht.
Wyżywienie zapewniamy sobie samodzielnie i przeznaczamy na to zebraną w dniu zaokrętowania składkę burtową. Posiłki przygotowujemy na jachcie lub korzystamy z lokalnych restauracji. Skipper nie bierze udziału w składce burtowej i pozostaje na utrzymaniu załogi w czasie trwania rejsu.
Cena rejsu zawiera zakwaterowanie na jachcie, opiekę skippera, korzystanie ze sprzętu rekreacyjnego na jachcie, ubezpieczenie KL i NW, podstawowe szkolenie żeglarskie, końcowe sprzątanie, ponton z silnikiem, pościel i ręcznik. Na rejsie istnieje również składka burtowa. Zazwyczaj jest to około 120-180 euro za osobę na tydzień. Ze składki burtowej pokrywamy opłaty związane z wyżywieniem, opłatami portowymi, paliwem do jachtu i pontonu. Składka jest zbierana na burcie, przed rozpoczęciem rejsu w zagranicznej walucie. Po zakończeniu imprezy kasa jachtowa jest rozliczana – wszystko, co nie zostanie wydane, podlega zwrotowi. Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu. Składka burtowa jest wliczona do łącznej ceny rejsu. Cena nie wlicza kosztów dojazdu i powrotu z rejsu, atrakcji dodatkowych oraz wydatków własnych.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.