Hiszpania
Gran Canaria to jedna z najpopularniejszych destynacji wakacyjnych w Hiszpanii. Trudno się temu dziwić, jeżeli weźmiemy...
Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.
Na koniec zimy zapraszamy na rejsy na pokładzie luksusowego katamaranu, którym to zwiedzimy archipelag Wysp Kanaryjskich. Ciepły wiatr, słońce i oceaniczna fala zadowolą wszystkich spragnionych morskiej przygody. Oprócz żeglarskich emocji każdy znajdzie coś dla siebie na lądzie. Przepiękne wulkaniczne krajobrazy, strome skaliste klify i ciepły ocean to tylko część atrakcji jakie oferują kanary. Doskonałe owoce morza, wino i długi ciepłe wieczory w portach to wszystko co czeka na żeglarzy którzy odwiedzą ten malowniczy zakątek na Atlantyku.
Podczas rejsu zobaczysz klify Los Gigantes, skalne organy na Gomerze i najwyższy szczyt Hiszpanii – wulkan El Teide na Teneryfie. Wieczorem spróbujemy najlepszych ośmiornic i wyjątkowego wina z Lanzarote, które chętnie zarekomendujemy. W czasie rejsu postaramy się odwiedzić 2-3 wyspy, a jeśli pogoda w połączeniu z chęciami i umiejętnościami załogi pozwoli to odwiedzimy sporo portów. Rejsy są przeznaczone dla wszystkich osób. Umiejętności żeglarskie nie są wymagane, ale wcześniejsze doświadczenie żeglarskie i morskie jest zalecane. Rejsy odbywają się często w silnych wiatrach i przy dużej fali, więc należy być świadomym tej specyfiki żeglowania po Kanarach. Rejs odbywa się na katamaranie, więc bujanie nie jest dużym problemem.
WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem. • Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu. • Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków. • Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE. • Telewizor - Dostęp do telewizora na pokładzie. • Klimatyzacja - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Generator prądu - Generator prądu na pokładzie. • Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem. • Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu. • Autopilot - Autopilot na wyposażeniu jachtu. • Ponton - Ponton wraz z silnikiem do dyspozycji załogi.
Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.
grot i fok (grot z listwami i lazy jackiem, fok rolowany), 4 kabestany (1 elektryczny), dotykowy chartplotter w kokpicie, radar, radio VHF z DSC, navtex, AIS, autopilot, tratwa ratunkowa, kamizelki ratunkowe, EPIRB i wiele innych.
ogrzewanie, klimatyzacja, generator, odsalarka, inwerter (230V), 2 lodówki z małą zamrażarką, kuchenka z piekarnikiem, nagłośnienie w mesie i w kokpicie, telewizor w mesie, ponton z silnikiem, ekspres do kawy, pościel i wiele innych.
Podczas rejsu planujemy odwiedzić trzy wyspy należące do archipelagu. Odwiedziny w konkretnych portach zależą od prognoz pogody oraz decyzji skippera podjętej w porozumieniu z załogą. Przy odpowiednich warunkach pogodowych możliwość odwiedzenia El Hierro lub Fuertaventury.
Rejs ma charakter turystyczno - żeglarski. Nie trzeba posiadać żadnego doświadczenia ani umiejętności żeglarskich. Kapitan rejsu wyjaśni oraz nauczy załogantów wszystkiego co jest niezbędne, aby bezpiecznie i z przyjemnością spędzić czas pod żaglami.
To czego będziemy potrzebowali na rejsie zależy od tego gdzie płyniemy. Wybierając się na zaplanowaną trasę zabieramy:
Rejs odbędzie się na naszym nowym, komfortowym, dobrze wyposażonym katamaranie Lagoon 450. O katamaranie można przeczytać w zakładce jacht.
Wyżywienie zapewniamy sobie samodzielnie i przeznaczamy na to zebraną w dniu zaokrętowania składkę burtową. Posiłki przygotowujemy na jachcie lub korzystamy z lokalnych restauracji. Skipper nie bierze udziału w składce burtowej i pozostaje na utrzymaniu załogi w czasie trwania rejsu.
Cena rejsu zawiera zakwaterowanie na jachcie, opiekę skippera, korzystanie ze sprzętu rekreacyjnego na jachcie, ubezpieczenie KL i NW, podstawowe szkolenie żeglarskie, końcowe sprzątanie, ponton z silnikiem, pościel i ręcznik. Na rejsie istnieje również składka burtowa. Zazwyczaj jest to około 120-180 euro za osobę na tydzień. Ze składki burtowej pokrywamy opłaty związane z wyżywieniem, opłatami portowymi, paliwem do jachtu i pontonu. Składka jest zbierana na burcie, przed rozpoczęciem rejsu w zagranicznej walucie. Po zakończeniu imprezy kasa jachtowa jest rozliczana – wszystko, co nie zostanie wydane, podlega zwrotowi. Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu. Składka burtowa jest wliczona do łącznej ceny rejsu. Cena nie wlicza kosztów dojazdu i powrotu z rejsu, atrakcji dodatkowych oraz wydatków własnych.
Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.
Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.
Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:
Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł
od 741 zł
od 494 zł