Bałtyk - Rejs wilka morskiego

Trasa:
Świnoujście
Ikona
Utklippan
Ikona
Grönhögen
Ikona
Świnoujście
Typ rejsu:
IkonaDlawilka morskiego
Ikona
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Operator
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Ikona
Firma zarejestrowana w Polsce
Ikona
Polskojęzyczny sternik
Ikona
Bezpieczny dla początkujących
Ikona
Elastyczne zasady anulowania

Rejs wilka morskiego Jesienna Tradycja – Październikówka 7 dni S/y Bara - Bara

Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia żeglarskiego. Opieka sternika oraz nocleg na jachcie w cenie.

Morska wyprawa w prawdziwie żeglarskich warunkach to doskonała okazja do szkolenia z prawdziwego zdarzenia i doskonalenia jachtowych umiejętności w trudnych warunkach. Morze Bałtyckie w porze późnej jesieni zapewni nam właśnie taką możliwość. Tutaj nie ma typowo turystycznej rekreacji, ale jest autentyczne żeglarstwo dla tych, którzy wiedzą czego chcą i są zainteresowani solidnym stażem połączonym z żeglarską przygodą.

Czekają nas trudne, morskie warunki, które dodatkowo pozwolą nabrać ostatecznych, żeglarskich szlifów i wyrobić w nas odpowiednie zachowania żeglarskie. W ten sposób kształtujemy i hartujemy swój charakter i sprawdzamy się w zmaganiach z trudnym żywiołem.

Nasz rejs uczy współpracy i współdziałania. Groty stawiamy we dwoje, razem zrzucamy sztaksel. Nie działamy samodzielnie, bo tak jest bezpiecznie i tak wygląda prawdziwe żeglowanie. Bardzo ważna jest także współpraca na linii kapitan – załoga oraz dostosowywanie się do warunków atmosferycznych. Czekają nas mocne zastrzyki adrenaliny i długie godziny pełnionych wacht nocnych. Łączy nas jedno – żeglarska pasja, gotowość do wyzwań i chęć wypróbowania swoich sił w starciu z morskim żywiołem.

Ponieważ naszą załogę tworzą osoby, które wiedzą, czego chcą i aspirują do miana wilków morskich z pewnością każdy z załogantów znajdzie się w doborowym towarzystwie. Nic tak nie integruje jak wspólna praca i współdziałanie w trudnych warunkach. Jeżeli żeglarstwo to twoje marzenie, sposób na bycie i pasja, znajdziesz się w dobrym miejscu i w dobrym czasie.

Trasa wyprawy jest zmienna. Wszystko zależy od warunków wiatrowych. Tradycyjnie chcemy pożeglować na Olandię, spędzić czas razem przy ognisku w zaprzyjaźnionej marinie w Kristanopel. W trakcie żeglugi natrafimy na malownicze, urokliwe miejsca, więc z pewnością będzie kilka okazji na zrobienie zdjęć.

Żeglujemy pełnomorskim jachtem, którym można przemierzać wszystkie morza i oceany w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej Polskiego Związku Żeglarskiego. Załoga ma także dostęp do ciepłej wody i ogrzewania.

Na wyprawie ciężko zdobywamy każdą godzinę żeglarskiego stażu. Nie skupiamy się na rekreacji, ale na wspólnej pracy, czasie spędzonym na jachcie i przeżywaniu przygód na trudnym akwenie Bałtyku. Jeżeli tak według ciebie powinna wyglądać prawdziwa żeglarska wyprawa, nie czekaj i zajmij miejsce na naszym pokładzie.

Czytaj wiecej...
Plan rejsu
Mapa rejsu
Uaktywnij
Atrakcje
Jacht
Opis szczegółów rejsu
Proces rezerwacji
  • Świnoujście

Świnoujście to najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce. Znajduje się w województwie zachodniopomorskim i pozostaje zarówno portem, kąpieliskiem, jak i uzdrowiskiem, a co za tym idzie jednym z najpopularniejszych miast turystycznych w Polsce. Strategiczne położenie miasta i pełniona przez nie ważna funkcja portowa sprawiła, że Świnoujście przez lata było umacniane, a wokół jego obszaru piętrzyły się fortyfikacje skutecznie odstraszające potencjalnych najeźdźców. Dopiero wycofanie się wojsk radzieckich i koniec zimnej wojny zakończyły długą, militarną historię tego i miejsca i dziś zabytkowe obiekty wojskowe pozostają interesującymi reliktami wartymi zwiedzania i podziwiania. W mieście zachowały się również dawne kamienice, wille i stocznia, a także zabytkowy Park Zdrojowy. Miejscowe Muzeum Rybołówstwa Morskiego na Placu Rybaka to również historyczny obiekt, który dawniej był ratuszem datowanym na 1805 rok. W krajobrazie Świnoujścia ważnym elementem jest także pochodząca z połowy XIX wieku latarnia morska. Nadmorskie miasto ma także wiele do zaoferowania turystom zainteresowanym przede wszystkim wypoczynkiem. Na urlopowiczów i żeglarzy czekają długie, piaszczyste plaże, a na zwolenników aktywnych form spędzania czasu liczne trasy rowerowe, spacerowe i doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych. Uczestników naszych żeglarskich rejsów z pewnością zainteresuje również długa, uzdrowiskowa tradycja miasta. Większość tutejszych obiektów hotelowych oferuje pełne pakiety pielęgnacyjne, a dodatkowy atut w postaci kojącej atmosfery i powietrza nadmorskiej miejscowości sprzyja tego rodzaju rekreacji.

  • Utklippan

Utklippan to niewielki archipelag szwedzki znajdujący się na południu kraju. Archipelag tworzą dwie wyspy: Södraskär i Norraskär. Na pierwszej z nich znajduje się latarnia morska o tej samej nazwie. Utklippan to popularne miejsce wśród żeglarzy, które jest częstym przystankiem uczestników żeglarskich rejsów. Wyspy archipelagu charakteryzują się niewielkimi rozmiarami, a jednocześnie urozmaiconą linią brzegową, która przeważnie jest skalista. Wyspy są nazywane często najbardziej wysuniętymi na południe oczami Szwecji. Na Södraskär znajduje się marina oraz hostel, a także wspomniana latarnia morska, która została poddana gruntownej renowacji i automatyzacji w 1972 roku, niestety jednak od roku 2008 została wyłączona z użytkowania. Znajdujące się na wyspie żółte budynki były niegdyś domem dla rodziny latarnika i strażników. Uprawiali oni przydomowy ogród i hodowali zwierzęta. Obecnie domki uzyskały status zabytku, a na ich terenie znajduje się hostel dla podróżnych, którego dodatkowym udogodnieniem jest sauna. Utklippan jest znane jako dobre miejsce nurkowe. Popularnymi atrakcjami jest tutaj nurkowanie wśród wraków, których w najbliższej okolicy jest całkiem sporo oraz głębinowe wyprawy z fokami. Foki stanowią zresztą osobną atrakcję tutejszego obszaru. Często można jest spotkać wygrzewające się na miejscowych skałach lub pływające w wodach najbliższego akwenu. Miejsce to upodobały sobie także ptaki wędrowne, co nawet zaowocowało powstaniem stacji ornitologicznej. Wyjątkowość przyrodnicza tego obszaru i jego bogactwo naturalne przyczyniły się do objęcia archipelagu ochroną rezerwatu przyrody.

  • Kristianopel

Kristianopel to niewielka, szwedzka miejscowość w gminie Karlskrona znajdująca się w południowo-wschodniej części kraju. Miasteczko jest szczególnie popularne wśród turystów z całego kraju, ale od kilku lat przyciąga także żeglarzy i wczasowiczów z całego świata. Największą zaletą tego miejsca jest tutejsza, urzekająca atmosfera spokojnego, portowego miejsca, które wydaje się istnieć gdzieś poza wielkimi miastami i ich zgiełkiem. Tutaj można autentycznie nacieszyć się malowniczym krajobrazem i urokliwą architekturą, a także wspaniałymi plażami. Dodatkowego wdzięku dodają osadzie niewielkie sklepy, restauracje i romantyczne kawiarnie. Spacer w tym miejscu szczególnie przypadnie do gustu zwolennikom spokojnego trybu życia i zachwycania się urokami codzienności. Niewielkie drewniane domki i rosnące w przydomowych ogródkach róże tylko dopełniają efektu sielskiego miejsca. Idylliczna sceneria Kristanopel to także aromat pięknych kwiatów, miejscowy port i kojący wpływ szumiącej wody. Nie tylko wypoczynek będzie tutaj świetną atrakcją. Dla zwolenników zwiedzania i poznawania lokalnej historii polecamy tutejsze pozostałości muru obronnego oraz wapienno-granitowy kościółek, którego powstanie datowane jest na początek XVII wieku. Na tych, którzy na swój żeglarski rejs wybierają się z dziećmi czeka plaża z płytkim akwenem przybrzeżnym, pobliski rezerwat przyrody Höga Sands oraz organizowane tu regularnie zabawy w poszukiwanie skarbów. Warto zainteresować się możliwością odbycia wycieczki z przewodnikiem, dzięki któremu w pełni poznamy uroki tego miejsca oraz jego fascynującą i długą historię.

  • Grönhögen

Grönhögen to popularny, szwedzki port znajdujący się na zachodnim wybrzeżu Olandii. Niegdyś było to miejsce, w którym kwitnęło rybołówstwo, a do portu zwijały kutry rybackie. Dziś Grönhögen zmieniło się bardziej w miejscowość wypoczynkową, w której jednak wciąż widoczne są pozostałości po dawnych czasach i kultywuje się pewne tradycje. Z pewnością Grönhögen to jeden z obowiązkowych punktów żeglarskiego rejsu. Miejscowy port zapewni nam w pełni komfortowy przystanek. Największą miejscową atrakcją są pobliskie latarnie, z których polecamy Långe Jan i Långe Erik. Ta pierwsza oferuje imponujące widoki. Stąd warto też się udać do pobliskiego rezerwatu przyrody Ottenby, w którym dodatkowo znajduje się obserwatorium ornitologiczne. Możemy więc tutaj obserwować migrujące ptaki . Na uwagę zasługują rozległe tereny wokół rezerwatu, które wyróżniają się rozległymi pastwiskami, gajami i bujnie rozwijającą się przyrodą. Miłośnicy historii i zabytkowych pozostałości po dawnych czasach z pewnością zainteresuje Eketorp, czyli stanowisko archeologiczne, w którym została odkopana i zrekonstruowana starożytna twierdza. Obecnie funkcjonuje tu muzeum, a zwiedzający mogą wejść do dawnych domów i warsztatów oraz przypatrzeć się z bliska dawnych technikom rzemiosła. Możemy więc podziwiać ekipy rekonstrukcyjne i doświadczać atrakcji związanych z „żywym muzeum”. Nasz pobyt w Grönhögen można także urozmaicić sportowymi aktywnościami: tutejszy akwen morski stwarza dobre warunki do uprawiania kitesurfingu, przy marinie istnieje możliwość wypożyczenia roweru, a w okolicy znajduje się pole golfowe i miejsca idealne do łowienia ryb.

S/y Bara - Bara (rocznik 2004)

Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Udogodnienia

WC pokładowe - Wygodna laminowana kabina WC z prysznicem.   •   Prysznic - Dokładna ilość znajduje się w opisie jachtu.   •   Wyposażona kuchnia - Kuchnia na jachcie posiada niezbędne wyposażenie do przygotowywania posiłków.   •   Apteczka - Wyposażenie zgodne z normą UE.   •   Ogrzewanie - Możliwość sterowania temperaturą pod pokładem.   •   Wyposażenie nawigacyjne - Niezbędne wyposażenie do prawidłowego nawigowania podczas rejsu.

Opis jachtu

Ważne: Jacht będzie prowadzony przez profesjonalnego, polskojęzycznego sternika.


S/y Bara - Bara to oceaniczny, stalowy jacht typu Bruceo ASL z 2004 roku, zarejestrowany pod numerem POL 9669. Bara - Bara ma nieco ponad 15 metrów długości i na swoim pokładzie może pomieścić aż 12 załogantów. Jachty Bruceo, projektowane przez Juliusza Strawińskiego oraz Bruce'a Robertsa są cenione za ich wysoką dzielność w trudnych warunkach. Jacht posiada Orzeczenie o Zdolności Żeglugowej PZŻ obowiązujące w „Rejonie 4”- czyli żegludze oceanicznej, przy sile wiatru bez ograniczeń, fali bez ograniczeń. Parametry hydrodynamiczne kadłuba jak: położenie środka wyporu, wzdłużny rozkład wyporności, kąt wejścia wodnicy konstrukcyjnej ustalono z założeniem, że jacht będzie optymalny hydrodynamicznie w warunkach silnych wiatrów. Wysoka wolna burta i wyraźnie pełnotiwe nawisy w połączeniu ze skupieniem mas w pobliżu środka ciężkości jachtu, zagwarantować mają suchą i szybką żeglugę na fali.

Wyposażenie s/y Bara - Bara i parametry techniczne:

DANE TECHNICZNE: Długość: 15 m Szerokość: 4,04 m Zanurzenie: 2,35 m Waga: 18 t Wysokość masztów: grot 15 m, bezan 11 m, Gatunek stali: stal EH36 kadłubowa, grubość blachy: 4-12 mm Powierzchnia ożaglowania: 80 m² Współczynnik balastowy R = 0,298 Zbiorniki na wodę: 800 l., na paliwo 550 l

WYPOSAŻENIE RATOWNICZE Tratwa ratunkowa SOLAS B - PACK Radiopława EPIRB z GPS PLB dla kapitanów s/y Bara Bara Komplet pirotechniki na akweny pełnomorskie i oceaniczne Kamizelki ratunkowe SOLAS Asekuracyjne pasy pneumatyczne 3* Gaśnica ABC + koc + toporek

SILNIK i STER: Silnik Krab 60 KM, prędkość: marszowa: 6 węzłów; maks. 8 węzłów Ster: hydrauliczny układ sterowania Przekładnia: Przekładnia mechaniczna, ślimakowa w oleju, zamocowana bezpośrednio na przedłużeniu trzonu sterowego

NAWIGACJA Transponder AIS Raymarine A650 Ploter map Raymarine A77, mapy navionics gold Laptop z C-mapami + papier Sekstant, radiostacja VHF z DSC Simrad RD 68 Ręczna VHF, Midland Pacific Sonar SeaScout Forward Horizontally Underwater Radar Navtex

POKŁAD Winda kotwiczna elektryczna. 1200 W. Łańcuch 10. 100 m. Ponton parsuna - nowy na 5 osób + silnik 2suw Mariner 3,5 KM

ŻAGLE: Wszystkie żagle jachtu posiadają możliwość rolowania. Oprócz nich na wyposażeniu znajdują się klasyczne sztaksle, zapinane na odrębnym sztagu.

Hotel: Jacht, w swoim przytulnym wnętrzu posiada 12 koi z fartuchami sztormowymi, które zapewniają bezpieczeństwo podczas płynięcia w trudniejszych warunkach.Z możliwością redukcji do 10, lub do 8 (koje składane). Na jachcie znajduje się kingston, z możliwością korzystania z prysznica. Przestronny kambuz z lodówką i zamrażalką, 2-palnikową kuchenką i piekarnikiem, mocowaną na kardanie. Ogrzewanie WEBASTO, ciepła woda 2 zejściówki i dwa kokpity (nawigacyjny i hotelowy). Ponadto zapewniamy poduszki z poszewkami, prześcieradła i koce.

Parametry

  • Długość: 49ft / 14.9m
  • Szerokość: 13ft / 4m
  • Wodnica: -ft / 0m
  • Ożaglownie: 0 m2
  • Wyporność: 0 tony
  • Balast: 0 tony
  • Silnik: -
  • Produkcja od: -
  • Produkcja do: -
  • Projektant: Juliusza Strawiński Bruce Roberts
  • Producent: S/y Bara - Bara

Co zabrać?

Podczas rejsu kluczową rolę odgrywają warunki pogodowe. Należy zabrać ze sobą odzież odpowiednią podczas zimnych i chłodnych dni. Konieczne jest spakowanie swetra lub polaru i ciepłej bluzy oraz długich spodni. Niezbędna będzie też kurtka przeciwdeszczowa lub sztormiak i spodnie przeciwdeszczowe. Zabieramy ze sobą kalosze, buty trekkingowe, zimową czapkę, rękawiczki, bieliznę termiczną i osobistą, a także dres, ręcznik, klapki pod prysznic i przybory toaletowe. Poza tym, pakujemy to, co uprzyjemni naszą żeglugę i wiąże się z preferowanym sposobem spędzania czasu. Pasjonaci fotografii i osoby robiące zdjęcia powinny pamiętać o aparacie. Dobrą decyzją będzie wzięcie latarki, śpiwora, kubka termicznego i termosu oraz apteczki i obcej waluty. Konieczne jest także posiadanie odpowiednich dokumentów, czyli dowodu osobistego lub pasportu oraz Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), a także patentów i książeczek żeglarskich i indywidualne ubezpieczenie KL i NNW. Niedobrym pomysłem będzie spakowanie się w walizkę, która zajmuje na pokładzie zbyt dużo miejsca. Zabieramy też oczywiście telefon komórkowy, który powinien zawierać dane kontaktowe do najbliższych oraz mieć włączony roaming.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Nasze zakwaterowanie to dwuosobowe kajuty. Żeglujemy wygodnym, dobrze wyposażonym, ogrzewanym jachtem pełnomorskim z dostępem do ciepłej wody. Zaopatrujemy się na miejscu. Przygotowujemy także posiłki na pokładzie lub stołujemy się w restauracjach.

Koszty

Składamy się na kasę jachtową, z której pokrywamy wydatki związane z paliwem, opłatami portowymi i prowiantem. Składka wynosi 200 zł od osoby. Do kosztów należy także wliczyć opłatę obowiązkowego ubezpieczenia KL i NNW w wysokości ok. 50 zł od osoby.

Zasady panujące na rejsie

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy na niełatwym akwenie, co oznacza, że czeka nas wymagająca żegluga w trudnych warunkach. Pracujemy w grupie, pełnimy wachty i pozostajemy pod opieką kapitana. Mierzymy się z wymagającym żywiołem morskim, dlatego polegamy na sobie i wyrabiamy w sobie odpowiednie żeglarskie umiejętności oraz zachowania na jachcie. Trasa rejsu jest uzależniona od warunków atmosferycznych. Nasza wyprawa jest przeznaczona dla osób, które posiadają żeglarskie doświadczenie.

Twoje bezpieczeństwo i satysfakcja jest zawsze priorytetem.

Serwis Rejsomat jest pośrednikiem w procesie rezerwacji i naszym zadaniem jest zadbanie, aby ten proces był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy. Po rezerwacji przejmujemy rolę pośrednika i rozmawiamy w Twoim imieniu z operatorem rejsu.

Nasza usługa jest zupełnie darmowa, a ponadto gwarantujemy Ci, że cena w Rejsomacie będzie taka sama lub lepsza jak u operatora. Do momentu podpisana umowy i wpłaty zaliczki możesz zrezygnować z rezerwacji bez jakichkolwiek opłat. Pamiętaj jednak, że warto szybko rezerwować rejs gdyż miejsca na nim znikają szybciej niż się wydaje.

Rezerwacja odbywa się w trzech prostych krokach:

Rezerwacja w Rejsomacie
Złożenie rezerwacji zajmuje 45 sek.
Przetwarzanie i weryfikacja
Proces ten trwa 15-45 minut.
Akceptacja i kontakt
Kontakt nastąpi do 24h.


Jesteśmy również tutaj po to, aby pomóc Ci dokonać wyboru najlepszego środka transportu. Wyszukamy dla Ciebie najkorzystniejsze połączenia lotnicze, znajdziemy najbardziej komfortowy transport lądowy. Wszystko dla Twojej wygody.


Gwarancja 100% satysfakcji i zawsze elastyczne zasady anulowania rezerwacji.

Załoga Rejsomat.pl
Cena 1270 zł zawiera:
  • Opiekę skippera.Doświadczony i wykwalifikowany skipper.
  • Ubezpieczenie NNW.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • Zakwaterowanie na jachcie.Jacht jest do dyspozycji załogi przez cały czas trwania rejsu.
  • Internet Wi-Fi.Zapewniamy stały dostęp do internetu na pokładzie.
  • Paliwo do jachtu.Opłaty związane z zakupem paliwa na całą trasę rejsu.
  • Opłaty portowe.Zezwalające na postoje w marinach.
  • Wyżywienie na jachcie.Przeczytaj więcej w opisie szczegółów rejsu.
  • Podatek VAT.Naliczany standardowo według regulacji prawnych.
  • Opłata klimatyczna.Miejscowa opłata związana z pobytem w miejscowościach turystycznych.
  • Sprzątanie jachtu.Po zakończonym rejsie, przygotowanie do przyjęcia następnej załogi.
  • Opinia PZŻ z rejsu.Po rejsie otrzymasz opinię potwierdzającą Twój staż morski.
  • Transfer z lotniska.Transfer z lub na lotnisko w przypadku transportu lotniczego.
Cena nie zawiera:
  • Ubezpieczenie KL.Ubezpieczenie kosztów leczenia.
  • Transport.Transport do miejsca rozpoczęcia rejsu oraz/lub droga powrotna. Sprawdź...
  • Kaucja.Sprawdź w szczegółach rejsu czy jest wymagana.
Cena łączna:
1270
..lub zadaj pytanie
Podobne oferty
Rejs w sezonie - Chorwacja
Chorwacja - Rejs wakacyjny 7 dni
Pirovac - Hvar - Pirovac
Jacht: Bavaria 49
  /  
Rocznik: -
osoba już od
1705 zł

od 569 zł

  • 27/07 - 03/08/19
    9/10
    2755od2351
  • 06/07 - 13/07/19
    7/10
    2595od2224
  • 13/07 - 20/07/19
    10/10
    2595od2224
  • 17/08 - 24/08/19
    10/10
    2595od2224
Początek lata w Chorwacji
Chorwacja - Rejs wakacyjny 7 dni
Pirovac - Hvar - Pirovac
Jacht: Bavaria 44
  /  
Rocznik: -
osoba już od
1736 zł

od 691 zł

  • 29/06 - 06/07/19
    6/8
    1986od1736
Najpiękniejsze wyspy Chorwacji - Premium
Chorwacja - Rejs wakacyjny 7 dni
Biograd - Kornati - Błękitna Grota...
Jacht czarterowy: Bavaria Cruiser 50 lub podobny
osoba już od
2465 zł

od 861 zł

  • 14/09 - 21/09/19
    7/7
    2910od2465
Katamaranem na Karaiby Gwadelupa
Karaiby - Rejs wakacyjny 10 dni
Martynika - Gwadelupa - Martynika
Jacht czarterowy: Lagoon 400 lub podobny
osoba już od
4358 zł

od 1796 zł

  • 22/11 - 02/12/19
    8/8
    5258od4358
Wakacje w Tajlandii
Nowość
Katamaran - Rejs Wakacyjny 10 dni
Phuket - Phi Phi Island - Phuket
Jacht czarterowy: Lagoon 400 lub podobny
osoba już od
5896 zł

od 2206 zł

  • 14/03 - 24/03/20
    5/8
    7121od5896
  • 25/03 - 04/04/20
    8/8
    7121od5896
Rejs na koniec świata - Polinezja Francuska
Katamaran - Rejs Wakacyjny 10 dni
Raiatea - Bora Bora - Huahine - Rai...
Jacht czarterowy: Catana 47 lub podobny
osoba już od
6583 zł

od 11136 zł

  • 06/01 - 16/01/20
    8/9
    7958od6583
  • 16/01 - 26/01/20
    8/9
    7958od6583
  • 26/01 - 05/02/20
    8/9
    7958od6583

Dlaczego warto wybrać Rejsomat.pl?

korzyści największa baza ofert
Największa oferta w Polsce
korzyści tylko sprawdzeni organizatorzy
Tylko sprawdzeni organizatorzy
Każdy rejs może zostać anulowany za pełnym zwrotem w ciągu 24 godzin od chwili zakupu. Sprawdź zasady anulowania.
Elastyczne zasady anulowania
korzyści najniższa cena
Prezentujemy pełną ceną w PLN
korzyści kompleksowa oferta
Bezpieczny dla początkujących
korzyści profesjonalny skipper
Tylko profesjonalni polskojęzyczni sternicy
345Ofert rejsów
47 410Mil morskich w ofercie
26 606Połączeń lotniczych
608Atrakcji turystycznych
2 525Wolnych koi