Bałtyk - Rejs wilka morskiego

Trasa:
Świnoujście
Ikona
Utklippan
Ikona
Kristianopel
Ikona
Grönhögen
Ikona
Świnoujście
Typ rejsu:
IkonaDlawilka morskiego
Ikona
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Średnia ocena:Znakomita 4,9

Jest mi bardzo miło że zostałem poproszony o opinię po rejsie w Grecji. Zacznę od kapitana Wiktor Kostrzewa moim skromnym zdaniem jest to osoba na odpowiednim miejscu, same plusy i zabrakło by mi słów...

Robert Rybak
Data dodania: 10/13/2017

Rejs do Grecji zaliczamy do bardzo udanych. Spędziliśmy wspaniałe wakacje, które z pewnością na długo pozostaną w pamięci. Warunki podczas rejsu były jak najbardziej zgodne z opisem. Jacht jest bardzo...

P. Kaczmarska
Data dodania: 12/05/2017

Jak Pani wie byłem na rejsie dwa tygodnie i świetnie mi sie udało zwiedzić wiele portów bez powtarzania tej samej trasy. Miałem szczęście ,pogoda dopisała. Kapitan świetny z dużymi kompetencjami fachowymi...

R. Knopp
Data dodania: 06/27/2017

Super rejs, wspaniałe wspomnienia.Polecam

Ela G.
Data dodania: 02/22/2017

Bardzo profesjonalne podejście do organizacji i bezpieczeństwa, doświadczenie na morzu i fantastyczna atmosfera - zdecydowanie polecam!

Paula R.
Data dodania: 07/13/2015

Super organizacja rejsu. Świetny skipper. I przesympatyczni właściciele, których miałam okazję poznać :)

Magdalena S.
Data dodania: 10/20/2015

Pogoda dopisała, załoga również. Z jachtem wszystko w porządku - był w pełni sprawny i komfortowy. Opiekę i podejście skippera oceniam wzorowo. Był bardzo pomocny, plan rejsu ułożył z nami, wiedział sporo...

S. Ślosarczyk
Data dodania: 12/18/2017

Organizacja bardzo dobra. W zaistnialej sytuacji kryzysowej, postawa firmy wzorowa. Skipper Wojtek zawsze uśmiechnięty poprowadzil super rejs po Chorwacji. Dziękujemy⛵

Ewa S.
Data dodania: 10/10/2016

Chorwacja 2014. Było extra więc będzie Chorwacja 2016.

Zbigniew W.
Data dodania: 04/20/2016

Jacht zadbany, przepływy przemyślane i bezpieczne, stały, dobry kontakt przed rejsem. Widoczne zaangażowanie w tworzenie doskonałych warunków spędzania wakacji sprzyja atmosferze wspólnoty i zachęca do...

Agnieszka D.
Data dodania: 07/11/2016

Bardzo przyjemna atmosfera, odwiedziliśmy urokliwe zakątki Chorwacji. Profesjonalizm i duże doświadczenie Kapitana pozwoliły zdobyć nową wiedzę i przeżyć wspaniałe wakacje.

Karolina R.
Data dodania: 07/19/2016
Zdjęcie z rejsu żeglarskiego
Ikona
Sprawdzony organizator
Ikona
Skiper polskojęzyczny
Ikona
Kompleksowa oferta
Ikona
Elastyczne zasady anulowania

Rejs wilka morskiego Jesienna Tradycja – Październikówka 7 dni S/y Bara - Bara


Ważne: Kapitan nazywany skipperem 😉 oraz nocleg na jachcie są w cenie każdego rejsu.

Morska wyprawa w prawdziwie żeglarskich warunkach to doskonała okazja do szkolenia z prawdziwego zdarzenia i doskonalenia jachtowych umiejętności w trudnych warunkach. Morze Bałtyckie w porze późnej jesieni zapewni nam właśnie taką możliwość. Tutaj nie ma typowo turystycznej rekreacji, ale jest autentyczne żeglarstwo dla tych, którzy wiedzą czego chcą i są zainteresowani solidnym stażem połączonym z żeglarską przygodą.

Czekają nas trudne, morskie warunki, które dodatkowo pozwolą nabrać ostatecznych, żeglarskich szlifów i wyrobić w nas odpowiednie zachowania żeglarskie. W ten sposób kształtujemy i hartujemy swój charakter i sprawdzamy się w zmaganiach z trudnym żywiołem.

Nasz rejs uczy współpracy i współdziałania. Groty stawiamy we dwoje, razem zrzucamy sztaksel. Nie działamy samodzielnie, bo tak jest bezpiecznie i tak wygląda prawdziwe żeglowanie. Bardzo ważna jest także współpraca na linii kapitan – załoga oraz dostosowywanie się do warunków atmosferycznych. Czekają nas mocne zastrzyki adrenaliny i długie godziny pełnionych wacht nocnych. Łączy nas jedno – żeglarska pasja, gotowość do wyzwań i chęć wypróbowania swoich sił w starciu z morskim żywiołem.

Ponieważ naszą załogę tworzą osoby, które wiedzą, czego chcą i aspirują do miana wilków morskich z pewnością każdy z załogantów znajdzie się w doborowym towarzystwie. Nic tak nie integruje jak wspólna praca i współdziałanie w trudnych warunkach. Jeżeli żeglarstwo to twoje marzenie, sposób na bycie i pasja, znajdziesz się w dobrym miejscu i w dobrym czasie.

Trasa wyprawy jest zmienna. Wszystko zależy od warunków wiatrowych. Tradycyjnie chcemy pożeglować na Olandię, spędzić czas razem przy ognisku w zaprzyjaźnionej marinie w Kristanopel. W trakcie żeglugi natrafimy na malownicze, urokliwe miejsca, więc z pewnością będzie kilka okazji na zrobienie zdjęć.

Żeglujemy pełnomorskim jachtem, którym można przemierzać wszystkie morza i oceany w każdych warunkach, co potwierdza orzeczenie zdolności żeglugowej Polskiego Związku Żeglarskiego. Załoga ma także dostęp do ciepłej wody i ogrzewania.

Na wyprawie ciężko zdobywamy każdą godzinę żeglarskiego stażu. Nie skupiamy się na rekreacji, ale na wspólnej pracy, czasie spędzonym na jachcie i przeżywaniu przygód na trudnym akwenie Bałtyku. Jeżeli tak według ciebie powinna wyglądać prawdziwa żeglarska wyprawa, nie czekaj i zajmij miejsce na naszym pokładzie.

Czytaj wiecej...
Plan rejsu
Mapa rejsu
Uaktywnij
Program
Jacht
Organizator
Opis szczegółów rejsu
  • Świnoujście

Świnoujście to najdalej wysunięte na północny zachód miasto w Polsce. Znajduje się w województwie zachodniopomorskim i pozostaje zarówno portem, kąpieliskiem, jak i uzdrowiskiem, a co za tym idzie jednym z najpopularniejszych miast turystycznych w Polsce.
Strategiczne położenie miasta i pełniona przez nie ważna funkcja portowa sprawiła, że Świnoujście przez lata było umacniane, a wokół jego obszaru piętrzyły się fortyfikacje skutecznie odstraszające potencjalnych najeźdźców. Dopiero wycofanie się wojsk radzieckich i koniec zimnej wojny zakończyły długą, militarną historię tego i miejsca i dziś zabytkowe obiekty wojskowe pozostają interesującymi reliktami wartymi zwiedzania i podziwiania. W mieście zachowały się również dawne kamienice, wille i stocznia, a także zabytkowy Park Zdrojowy. Miejscowe Muzeum Rybołówstwa Morskiego na Placu Rybaka to również historyczny obiekt, który dawniej był ratuszem datowanym na 1805 rok. W krajobrazie Świnoujścia ważnym elementem jest także pochodząca z połowy XIX wieku latarnia morska. Nadmorskie miasto ma także wiele do zaoferowania turystom zainteresowanym przede wszystkim wypoczynkiem. Na urlopowiczów i żeglarzy czekają długie, piaszczyste plaże, a na zwolenników aktywnych form spędzania czasu liczne trasy rowerowe, spacerowe i doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych. Uczestników naszych żeglarskich rejsów z pewnością zainteresuje również długa, uzdrowiskowa tradycja miasta. Większość tutejszych obiektów hotelowych oferuje pełne pakiety pielęgnacyjne, a dodatkowy atut w postaci kojącej atmosfery i powietrza nadmorskiej miejscowości sprzyja tego rodzaju rekreacji.

 

  • Utklippan

Utklippan to niewielki archipelag szwedzki znajdujący się na południu kraju. Archipelag tworzą dwie wyspy: Södraskär i Norraskär. Na pierwszej z nich znajduje się latarnia morska o tej samej nazwie. Utklippan to popularne miejsce wśród żeglarzy, które jest częstym przystankiem uczestników żeglarskich rejsów.
Wyspy archipelagu charakteryzują się niewielkimi rozmiarami, a jednocześnie urozmaiconą linią brzegową, która przeważnie jest skalista. Wyspy są nazywane często najbardziej wysuniętymi na południe oczami Szwecji. Na Södraskär znajduje się marina oraz hostel, a także wspomniana latarnia morska, która została poddana gruntownej renowacji i automatyzacji w 1972 roku, niestety jednak od roku 2008 została wyłączona z użytkowania. Znajdujące się na wyspie żółte budynki były niegdyś domem dla rodziny latarnika i strażników. Uprawiali oni przydomowy ogród i hodowali zwierzęta. Obecnie domki uzyskały status zabytku, a na ich terenie znajduje się hostel dla podróżnych, którego dodatkowym udogodnieniem jest sauna. Utklippan jest znane jako dobre miejsce nurkowe. Popularnymi atrakcjami jest tutaj nurkowanie wśród wraków, których w najbliższej okolicy jest całkiem sporo oraz głębinowe wyprawy z fokami. Foki stanowią zresztą osobną atrakcję tutejszego obszaru. Często można jest spotkać wygrzewające się na miejscowych skałach lub pływające w wodach najbliższego akwenu. Miejsce to upodobały sobie także ptaki wędrowne, co nawet zaowocowało powstaniem stacji ornitologicznej. Wyjątkowość przyrodnicza tego obszaru i jego bogactwo naturalne przyczyniły się do objęcia archipelagu ochroną rezerwatu przyrody.

 

  • Kristianopel

Kristianopel to niewielka, szwedzka miejscowość w gminie Karlskrona znajdująca się w południowo-wschodniej części kraju. Miasteczko jest szczególnie popularne wśród turystów z całego kraju, ale od kilku lat przyciąga także żeglarzy i wczasowiczów z całego świata.
Największą zaletą tego miejsca jest tutejsza, urzekająca atmosfera spokojnego, portowego miejsca, które wydaje się istnieć gdzieś poza wielkimi miastami i ich zgiełkiem. Tutaj można autentycznie nacieszyć się malowniczym krajobrazem i urokliwą architekturą, a także wspaniałymi plażami. Dodatkowego wdzięku dodają osadzie niewielkie sklepy, restauracje i romantyczne kawiarnie. Spacer w tym miejscu szczególnie przypadnie do gustu zwolennikom spokojnego trybu życia i zachwycania się urokami codzienności. Niewielkie drewniane domki i rosnące w przydomowych ogródkach róże tylko dopełniają efektu sielskiego miejsca. Idylliczna sceneria Kristanopel to także aromat pięknych kwiatów, miejscowy port i kojący wpływ szumiącej wody. Nie tylko wypoczynek będzie tutaj świetną atrakcją. Dla zwolenników zwiedzania i poznawania lokalnej historii polecamy tutejsze pozostałości muru obronnego oraz wapienno-granitowy kościółek, którego powstanie datowane jest na początek XVII wieku. Na tych, którzy na swój żeglarski rejs wybierają się z dziećmi czeka plaża z płytkim akwenem przybrzeżnym, pobliski rezerwat przyrody Höga Sands oraz organizowane tu regularnie zabawy w poszukiwanie skarbów. Warto zainteresować się możliwością odbycia wycieczki z przewodnikiem, dzięki któremu w pełni poznamy uroki tego miejsca oraz jego fascynującą i długą historię.

 

  • Grönhögen

Grönhögen to popularny, szwedzki port znajdujący się na zachodnim wybrzeżu Olandii. Niegdyś było to miejsce, w którym kwitnęło rybołówstwo, a do portu zwijały kutry rybackie. Dziś Grönhögen zmieniło się bardziej w miejscowość wypoczynkową, w której jednak wciąż widoczne są pozostałości po dawnych czasach i kultywuje się pewne tradycje.
Z pewnością Grönhögen to jeden z obowiązkowych punktów żeglarskiego rejsu. Miejscowy port zapewni nam w pełni komfortowy przystanek. Największą miejscową atrakcją są pobliskie latarnie, z których polecamy Långe Jan i Långe Erik. Ta pierwsza oferuje imponujące widoki. Stąd warto też się udać do pobliskiego rezerwatu przyrody Ottenby, w którym dodatkowo znajduje się obserwatorium ornitologiczne. Możemy więc tutaj obserwować migrujące ptaki . Na uwagę zasługują rozległe tereny wokół rezerwatu, które wyróżniają się rozległymi pastwiskami, gajami i bujnie rozwijającą się przyrodą. Miłośnicy historii i zabytkowych pozostałości po dawnych czasach z pewnością zainteresuje Eketorp, czyli stanowisko archeologiczne, w którym została odkopana i zrekonstruowana starożytna twierdza. Obecnie funkcjonuje tu muzeum, a zwiedzający mogą wejść do dawnych domów i warsztatów oraz przypatrzeć się z bliska dawnych technikom rzemiosła. Możemy więc podziwiać ekipy rekonstrukcyjne i doświadczać atrakcji związanych z „żywym muzeum”. Nasz pobyt w Grönhögen można także urozmaicić sportowymi aktywnościami: tutejszy akwen morski stwarza dobre warunki do uprawiania kitesurfingu, przy marinie istnieje możliwość wypożyczenia roweru, a w okolicy znajduje się pole golfowe i miejsca idealne do łowienia ryb.

S/y Bara - Bara: (rocznik 2004)

Parametry
  • Długość: -ft / 0m
  • Szerokość: -ft / 0m
  • Wodnica: -ft / 0m
  • Ożaglownie: 0m2
  • Wyporność: 0 tony
  • Balast: 0 tony
  • Silnik: -
  • Produkcja od: -
  • Produkcja do: -
  • Projektant: -
  • Producent: S/y Bara - Bara
Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Bruceo-Bara-Bara-Rejsy-Navigare.jpg
Jacht-Bara-Bara-Navigare-Rejsy-Morskie.jpg
Październikówka-2017-1.jpg
Październikówka-2017-5.jpg
rejsy-morskie-Bałtyk-listopadówka-2016-52.jpg
Rejsy-morskie-grecja-bara-bara-navigare.jpg
Opis

S/y Bara - Bara to oceaniczny, stalowy jacht typu Bruceo ASL z 2004 roku, zarejestrowany pod numerem POL 9669. Bara - Bara ma nieco ponad 15 metrów długości i na swoim pokładzie może pomieścić aż 12 załogantów.
Jachty Bruceo, projektowane przez Juliusza Strawińskiego oraz Bruce'a Robertsa są cenione za ich wysoką dzielność w trudnych warunkach. Jacht posiada Orzeczenie o Zdolności Żeglugowej PZŻ obowiązujące w „Rejonie 4”- czyli żegludze oceanicznej, przy sile wiatru bez ograniczeń, fali bez ograniczeń.
Parametry hydrodynamiczne kadłuba jak: położenie środka wyporu, wzdłużny rozkład wyporności, kąt wejścia wodnicy konstrukcyjnej ustalono z założeniem, że jacht będzie optymalny hydrodynamicznie w warunkach silnych wiatrów. Wysoka wolna burta i wyraźnie pełnotiwe nawisy w połączeniu ze skupieniem mas w pobliżu środka ciężkości jachtu, zagwarantować mają suchą i szybką żeglugę na fali.

Wyposażenie s/y Bara - Bara i parametry techniczne:

DANE TECHNICZNE:
Długość: 15 m 
Szerokość: 4,04 m
Zanurzenie: 2,35 m 
Waga: 18 t
Wysokość masztów: grot 15 m, bezan 11 m, 
Gatunek stali: stal EH36 kadłubowa, grubość blachy: 4-12 mm 
Powierzchnia ożaglowania: 80 m²
Współczynnik balastowy R = 0,298 
Zbiorniki na wodę: 800 l., na paliwo 550 l

WYPOSAŻENIE RATOWNICZE
Tratwa ratunkowa SOLAS B - PACK
Radiopława EPIRB z GPS
PLB dla kapitanów s/y Bara Bara
Komplet pirotechniki na akweny pełnomorskie i oceaniczne
Kamizelki ratunkowe SOLAS
Asekuracyjne pasy pneumatyczne
3* Gaśnica ABC + koc + toporek

SILNIK i STER:
Silnik Krab 60 KM, prędkość: marszowa: 6 węzłów; maks. 8 węzłów
Ster: hydrauliczny układ sterowania
Przekładnia: Przekładnia mechaniczna, ślimakowa w oleju, zamocowana bezpośrednio na przedłużeniu trzonu sterowego

NAWIGACJA 
Transponder AIS Raymarine A650
Ploter map Raymarine A77, mapy navionics gold
Laptop z C-mapami + papier
Sekstant, radiostacja VHF z DSC Simrad RD 68
Ręczna VHF, Midland Pacific
Sonar SeaScout Forward Horizontally Underwater Radar
Navtex

POKŁAD 
Winda kotwiczna elektryczna. 1200 W. Łańcuch 10. 100 m.
Ponton parsuna - nowy na 5 osób + silnik 2suw Mariner 3,5 KM

ŻAGLE:
Wszystkie żagle jachtu posiadają możliwość rolowania. Oprócz nich na wyposażeniu znajdują się klasyczne sztaksle, zapinane na odrębnym sztagu.

Hotel: Jacht, w swoim przytulnym wnętrzu posiada 12 koi z fartuchami sztormowymi, które zapewniają bezpieczeństwo podczas płynięcia w trudniejszych warunkach.Z możliwością redukcji do 10, lub do 8 (koje składane). Na jachcie znajduje się kingston, z możliwością korzystania z prysznica. Przestronny kambuz z lodówką i zamrażalką, 2-palnikową kuchenką i piekarnikiem, mocowaną na kardanie.
Ogrzewanie WEBASTO, ciepła woda
2 zejściówki i dwa kokpity (nawigacyjny i hotelowy). 
Ponadto zapewniamy poduszki z poszewkami, prześcieradła i koce.

Szkoła Navigare Yacht Club powstała z pasji do żeglowania i nauczania. Naszą misją od 2011 jest prowadzenie rejsów morskich tak, aby dzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem oraz szkolenie żeglarskie zgodne z Systemem Szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego.

Nie prowadzimy szkoleń masowych i rejsów czysto turystycznych, nie gwarantujemy patentu każdemu, kto zapisze się na kurs. Na rejsach i szkoleniach uczymy żeglarstwa klasycznego - zgodnego z etykietą jachtową, z zachowaniem pokory dla żywiołów wiatru i wody, z pełną wiarą, że szkolenie żeglarskie ma wydobyć z Was nie tylko dobrą technikę manewrowania jachtem, ale również odpowiednie do dowodzenia załogą cechy charakteru.

"Navigare necesse est, vivere non est necesse" - słowa te wypowiedział Pompejusz Wielki do kapitana, który nie chciał wypełnić swojego obowiązku nawigatora i wypłynąć na morze. Ta starożytna sentencja tłumaczona na język polski brzmi: "Żeglowanie jest koniecznością, życie nie jest koniecznością." Powyższa maksyma daje świadectwo o tym, że żeglarstwo jest dyscypliną uprawianą nie od dzisiaj. Wielowiekowa tradycja marynistyczna przekazywana była z pokolenia na pokolenie przez kolejnych kapitanów - nawigatorów. Pewien ułamek tej wiedzy dotarł również do nas.

Dobry żeglarz to nie tylko żeglarz doskonale wyszkolony technicznie, ale żeglarz świadomy wartości kultury żeglarskiej, żeglarz pokorny, bo świadomy potęgi wzburzonego morza, w końcu żeglarz otwarty na nowych ludzi, doświadczenia, wyzwania, bo żeglarstwo to także praca nad własnymi słabościami oraz hartowanie charakteru. Szkolimy i prowadzimy rejsy w oparciu o proste, sprawdzone zasady.

Co zabrać?

Podczas rejsu kluczową rolę odgrywają warunki pogodowe. Należy zabrać ze sobą odzież odpowiednią podczas zimnych i chłodnych dni. Konieczne jest spakowanie swetra lub polaru i ciepłej bluzy oraz długich spodni. Niezbędna będzie też kurtka przeciwdeszczowa lub sztormiak i spodnie przeciwdeszczowe. Zabieramy ze sobą kalosze, buty trekkingowe, zimową czapkę, rękawiczki, bieliznę termiczną i osobistą, a także dres, ręcznik, klapki pod prysznic i przybory toaletowe. Poza tym, pakujemy to, co uprzyjemni naszą żeglugę i wiąże się z preferowanym sposobem spędzania czasu. Pasjonaci fotografii i osoby robiące zdjęcia powinny pamiętać o aparacie. Dobrą decyzją będzie wzięcie latarki, śpiwora, kubka termicznego i termosu oraz apteczki i obcej waluty. Konieczne jest także posiadanie odpowiednich dokumentów, czyli dowodu osobistego lub pasportu oraz Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), a także patentów i książeczek żeglarskich i indywidualne ubezpieczenie KL i NNW. Niedobrym pomysłem będzie spakowanie się w walizkę, która zajmuje na pokładzie zbyt dużo miejsca. Zabieramy też oczywiście telefon komórkowy, który powinien zawierać dane kontaktowe do najbliższych oraz mieć włączony roaming.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Nasze zakwaterowanie to dwuosobowe kajuty. Żeglujemy wygodnym, dobrze wyposażonym, ogrzewanym jachtem pełnomorskim z dostępem do ciepłej wody. Zaopatrujemy się na miejscu. Przygotowujemy także posiłki na pokładzie lub stołujemy się w restauracjach.

Koszty

Składamy się na kasę jachtową, z której pokrywamy wydatki związane z paliwem, opłatami portowymi i prowiantem. Składka wynosi 200 zł od osoby. Do kosztów należy także wliczyć opłatę obowiązkowego ubezpieczenia KL i NNW w wysokości ok. 50 zł od osoby.

Zasady panujące na rejsie

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy na niełatwym akwenie, co oznacza, że czeka nas wymagająca żegluga w trudnych warunkach. Pracujemy w grupie, pełnimy wachty i pozostajemy pod opieką kapitana. Mierzymy się z wymagającym żywiołem morskim, dlatego polegamy na sobie i wyrabiamy w sobie odpowiednie żeglarskie umiejętności oraz zachowania na jachcie. Trasa rejsu jest uzależniona od warunków atmosferycznych. Nasza wyprawa jest przeznaczona dla osób, które posiadają żeglarskie doświadczenie.

Cena zawiera:
  • Pobyt i zakwaterowanie na jachcie podczas rejsu. Jacht jest do dyspozycji załogi przez cały okres rejsu.
  • Ubezpieczenia NNW i KL. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia. Obejmujące między innymi wydatki przeznaczone na świadczenia medyczne podczas wyjazdu turystycznego. Ubezpieczenia zapewnia organizator.
    Obszar roboczy 12 kopia
  • Pełną opiekę skippera oraz sprzątanie jachtu po rejsie. Cena zawiera obie usługi.
  • Opłaty portowe oraz inne opłaty związane z użytkowaniem jachtu. Cena zawiera wszystkie opłaty portowe. Są one pobierane ze wspólnej kasy jachtu.
  • Podatek VAT. Jest standardowo naliczany według regulacji prawnych.
  • Wyżywienie na jachcie. Wyżywienie na jachcie. Posiłki są finansowane z kasy na składkę jachtową - około 150 euro/os. Załoga stołuje się w lokalach gastronomicznych lub przygotowuje sama posiłki na jachcie.
  • Opłata klimatyczna. Miejscowa opłata związana z pobytem w miejscowościach turystycznych.
  • Paliwo do jachtu. Opłaty związane z zaopatrzeniem jachtu w paliwo pobierane są ze składki jachtowej.
Suma:
1270
IkonaNa rejsie może być zbierana składa burtowa. Zazwyczaj około 80-150 EUR. Sprawdź w opisie rejsu.
..lub zadaj pytanie
Podobne oferty
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Move it!
Martynika - St. Lucia - Canouan - M...
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Lagoon 42
osoba już od
5016 zł

od b/d zł

  • 06/02 - 16/02/19
    7/7
    6270 złod5016
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Tel-Awiw - Larnaka
Typ: Rejs sylwestrowy
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
2159 zł

od 1048 zł

  • 30/12 - 05/01/19
    4/6
    2699 złod2159
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Larnaka - Tel-Awiw
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
1659 zł

od 5459 zł

  • 13/01 - 19/01/19
    6/6
    2074 złod1659
  • 03/02 - 09/02/19
    6/6
    2074 złod1659
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Travel Yachting
Larnaka - Bejrut - Larnaka
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria Cruiser...
osoba już od
1659 zł

od 1641 zł

  • 06/01 - 12/01/19
    4/6
    2074 złod1659
  • 27/01 - 02/02/19
    6/6
    2074 złod1659
  • 17/02 - 23/02/19
    6/6
    2074 złod1659
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Nowość
Globtourist
Split - Dubrownik - Split
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Bavaria 45
osoba już od
1545 zł

od b/d zł

  • 27/04 - 04/05/19
    8/8
    1931 złod1545
Rejs żeglarski jachtem po morzu
Last minute
Bosfor Rejsy Sp. z o.o.
Pirovac - Hvar - Pirovac
Typ: Rejs wakacyjny
/
Jacht: Jeanneau Sun Od...
osoba już od
1100 zł

od b/d zł

  • 27/07 - 03/08/19
    8/8
    2313 złod1850
  • 03/08 - 10/08/19
    8/8
    2313 złod1850
  • 06/07 - 13/07/19
    8/8
    2125 złod1700
  • 13/07 - 20/07/19
    8/8
    2125 złod1700

Dlaczego warto wybrać Rejsomat.pl?

korzyści największa baza ofert
Najlepsza baza ofert
korzyści tylko sprawdzeni organizatorzy
Tylko sprawdzeni organizatorzy
Każdy rejs może zostać anulowany za pełnym zwrotem w ciągu 24 godzin od chwili zakupu. Sprawdź zasady anulowania.
Elastyczne zasady anulowania
korzyści najniższa cena
Najniższa cena
korzyści kompleksowa oferta
Kompleksowa oferta
korzyści profesjonalny skipper
Profesjonalny skiper
65Ofert rejsów
8 932Mil morskich w ofercie
5 013Połączeń lotniczych
405Atrakcji turystycznych
476Wolnych koi